31 Ağustos 2012

ELAZIĞ: Amatörümüzde 2012-2013 Futbol Sezonuna Başlarken



İlimiz 1. amatör kümede 2012-2013 futbol sezonu Cumartesi günü yapılacak ASKF yönetim kurulu toplantısı ve 1. Amatör kümede mücadele edecek takımların toplanmasıyla 1. Amatör kümedeki statüler ve kura çekimiyle start verilmiş olacak.

Beni kara kara düşündüren ise öyle görünüyor ki amatörümüze layık görülen daracık soyunma odaları, duşu, suyu akmayan tuvaletleri, pislik içindeki odalar, tavanından kış şartlarında akan şarıl şarıl yağmur ve kar suları, hakem ve görevli odalarının halini yazmaya
utanıyorum, hele cefakar amatör futbol izleyicilerinin çilesi anlatılacak gibi değil, sahanın sentetik çimi zaten özelliğini kaybetmiş. İşte size 2012-2013 1. Amatör küme ve tüm yaş guruplarındaki müsabakaların oynanacağı tesisimizin son hali.

Defalarca yazıp çizdik Atatürk Stadı’nın sökülen koltukları tribün malzemeleri skorboardu ve kullanılacak malzemeleri amatör takımlarına ve seyircisinin menfaatine kullanılamaz mıydı? Sayın Müdürümüz Sedat ACAR' a da mesajımızı yolluyoruz, takdir kendilerinin.

Amatör takımlarımıza gelince… Maddi açıdan Allah yardımcıları olsun. Her zaman söyleriz sahipsiz Elazığ diye. Ben de sahipsiz amatör sporumuz demekten kendimi alamıyorum.

Sadece ASKF' nin gecesini gündüzüne katarak amatör takımlarımıza hizmet etmesi amatörümüzün kalkınması için yeterli değil. Belediyemiz nerde, Gençlik Spor İl Müdürlüğümüz nerde, İl Genel Meclisimiz nerde? Ne zaman el atacaklar? Elazığsporumuz daha ne kadar milyon dolarlar verip futbolcu alacak beyler ?

Hele en utancı koskoca bir müessese takımımızın ortaya düşüp yardım dilenmesi beni üzen şey. Peki sayın Başkan ve yöneticiler, sizler zaten üyelerden aidat altında toplayıp veya sayın Müdürlerimizin yardımıyla ayakta duruyor, yiyip içip geziyorsunuz veya takımlarınıza hizmet veriyorsunuz. Bu mahalle takımlarımız ne yapacak. Bırakın kurumlar veya ASKF bu takımların sorunlarına çere arasın size değil:

Bakın stadımız bittiği zaman gerçekten güzel olacağına inanıyorum yapanların emek çekenlerin eline gönlüne sağlık.

Sami TÜRKMEN

1 Yorum:

Adsız dedi ki...



Ne zaman bu gençlik dpor il müdüründen kurtulscsğız hep öz hep söz bari sözünde dursa o da yok bu ilin millet vekilleri uyuyormu birazda amatöre baksınlar

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi