20 Ekim 2010

ADANA: Hamza GÜNGÖR Yazıyor... Hafta Sonu Peyami Safa’daydım…


Hafta sonunda Peyami Safa Maracı Stadı’ndaydım...
1.Amatör Küme A-Grubu’nu izledim.
Cumartesi…
Sağlıkspor- Pozantıspor ve Gülpınar-Güney Yıldızı…
Pazar günü de;
Denizli Mithatpaşa-Adanagücü ve Kanalufuk-Çukurova karşılaşmaları vardı.
Sizler için maçları kısa kısa değerlendiriyorum:
Sağlıkspor-Pozantıspor arasındaki zorlu mücadelede adeta kanım dondu!..
Saha içerisinde kemik sesleri…
Tribünden sahaya gönderilen ağza alınmayacak küfürler(!)
Hakem hataları…
Kenar pençlerin çirkeflikleri…
Zorlu maçta 4-3’lük skorla Sağlıkspor güldü.
Güney Yıldızı, Gülpınarspor karşısında bulduğu gollerle maçı 5-3 kazanarak şampiyonluk yarışına ortak oldu. Bu maçta Güney Yıldızı’nın gol ayağı Rıdvan, iki gol atarak takımının üç puanın da önemli rol oynadı.
Denizli Mithatpaşaspor’un Çarşamba günü çim sahasının açılışı var. Bu açılış öncesinde Adanagücü önünde aldığı 3-1’lik galibiyetle moral buldu.
Ne yalan söyleyeyim;
Bu karşılaşmanın hakemini cesur yönetiminden dolayı kutluyorum...
Son iki sezondur ayağına kadar gelen şampiyonluk fırsatlarını ligin son haftalarına doğru kaybeden Kanalufuk bu yıl kararlı.
Antrenör Mustafa Çetin’in komutasındaki ekip, Çukurova engelini Süleyman’ın süper golü ve Engin’in penaltısıyla 2-1’lik skorla geçti.
A-Grubu’nda kıran kırana bir mücadele var.
Dört hafta sonunda Güney Yıldızı, Sağlık ve Pozantı 7’şer puanlı. Kanalufuk ve Gülpınar 6’şarlı. Çukurova 5 puanlı.. Denizli Mithatpaşa ve Adanagücü 3’er puanlı..
Bakalım...
Lig sonunda kimler gülecek, kimler sevinecek?
Bekleyip göreceğiz!..

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi