25 Kasım 2010

ADANA: Kuzey Adanaspor Genel Kaptanı Sezgin Bakır, Hamza Güngör’e konuştu:Ligde çıkışa geçmeliyiz

Amatör Süper Lig’de bir türlü istediği sonuçları alamayan Kuzey Adanaspor, bayram nedeniyle lige verilen arada eksiklerini gidermeye çalıştı.

Kırmızı-Lacivertli ekibin Genel Kaptanı Sezgin Bakır, genç kadrolarıyla ligde başarılı olabilmek adına ellerinden gelen her şeyi yaptıklarını belirterek, “Ligde çıkışa geçmeliyiz” dedi.

Gazetemiz Spor Sorumlusu Hamza Güngör’ün sorularını içtenlikle yanıtlayan Genel Kaptan Sezgin Bakır, takımlarında değişim rüzgarlarının estiğini söyledi.

Dün olduğu gibi bugün Adana ve Türk futboluna yeni yetenekli futbolcular kazandırmak adına büyük mücadeleler verdiklerini belirten Bakır, “Sezon başında Spor Toto Süper Ligi’nde mücadele eden Gençlerbirliği’ne iki tane genç arkadaşımızı vermenin mutluluğunu yaşadık. Bu iki futbolcunun başarılı performanslarını devam ettirip, milli takımımıza çağrılması bizleri son derece mutlu etmiştir” dedi.

Tecrübeli Antrenörler Cemil Arıkan ve Şahin Ulugünal’ın takımlarını istenilen hedefe taşıma adına büyük mücadeleler verdiklerinin altını çizen Bakır, “Günü kurtarmak adına burada değiliz. Planlı, programlı ve sistemli çalışarak gelecek adına olumlu adımlar atıyoruz. Kurulduğumuz ilk günden bu yana yaptığımız çalışmalar ortadadır. Kulüp Başkanımız Eyüp İnanır’ın önderliğinde yönetim kurulu olarak takımımızı ayakta tutabilmek adına büyük mücadeleler vermekteyiz” diye konuştu.



Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde forma giyen Adanalı kaleci Tekin İncebaldır, Hamza Güngör’e konuştu:

Amcam gibi Demirspor
formasını giymek istiyorum


Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Turkcell Birinci Ligi’nde şampiyonluğa oynayan Düzkayaspor’un başarılı file bekçisi Tekin İncebaldır, bayram tatili için geldiği Adana’da Gazetemiz Spor Sorumlusu Hamza Güngör’ün sorularını yanıtladı. Amcası Tekin İncebaldır’ın uzun yıllar Demirspor’un formasını giydiğini belirten Tekin İncebaldır, “Amcam gibi bende Demirspor formasını giymek istiyorum. Futbol yaşantımı bana da nasip ederse, Demirspor’da Demirsporlu taraftarlarının önünde Demirspor formasını giymeyi hedefliyorum” dedi.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Turkcell Birinci Ligi’nde ilk 9 haftanın geride kaldığını ve takım olarak 13 puan toplamayı başardıklarına dikkat çeken Tekin İncebaldır, “Adana’da Demirspor altyapısında futbola başladım. Daha sonra Kıbrıs’ın Değirmenlik’ten teklif gelince, hemen koşup gittim. 3 senedir aralıksız Düzkaya’nın formasını giymekteyim. Geçen sezon başında Ankara Ostim’den teklif geldi. Şartlarda anlaşamadık” diye konuştu.

Bu yıl daha ilk yarı bitmediğini anlatan file bekçisi Tekin İncebaldır, “Ligde 13 takım var. Çift devreli ligimiz var. 8 karşılaşmada 2 gol yedim. Kıbrıs’ta futbol Türkiye gibi olmasa da izleyenlere  zevk veren hafta sonu geçiyor. Seyirci sayısı 2 bini geçiyor. FİFA’ya üye olmaması sıkıntı yaratıyor. Sadece İngiltere’de Türk asıllı takımlarla maç yapıyoruz” ifadesini kullandı.

Adana için hazır olmadığını sözlerine ekleyen İncebaldır, “İnanıyorum ki sezon sonunda istenilen kıvama geleceğim. Doğup büyüdüğüm Adana’nın takımına hizmet vermek istiyorum. Amcamın adını taşıyorum. Bu benim için gurur vericidir. Futbol yaşantımı bana da nasip olursa, Demirspor’da Demirspor taraftarlarının önünde Demirspor formasını giymeyi arzuluyorum” şeklinde konuştu.



0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi