22 Eylül 2010

Sivas: Yol Spor'da Çalışmalar Sürüyor

Yol’da çalışmalar sürüyor
Sivas amatörünün köklü kulüplerinden Yolspor, yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor. Bu sezon Amatör Süper Lig’de üst sıraları hedefleyen sarı-siyahlılar 4 Ağustos’ta kendi tesislerinde top başı yapmıştı. Gelecek hafta başlayacak olan yeni sezon için Yolspor’da hazırlıklar aralıksır sürüyor.Son olarak geçtiğimiz Pazartesi günü Spor Parkı’nda Özel İdarespor’la bir hazırlık maçı oynayan sarı-lacivertliler karşılaşmadan 3-2 galip ayrıldı.

Antrenör İbrahim Özcihan’ın bütün oyunculara şans verdiği hazırlık maçında Yolspor, yeni sezon öncesinde iyi bir görüntü sergiledi.Takıma yeni oyuncular katarak iyi bir takım oluşturmaya çalıştıklarına dikkat çeken antrenör Özcihan, bu tür hazırlık maçlarının lig için ölçü olmayacağını belirterek, “Sadece sezon öncesinde oyuncuları görme ve tanıma anlamında bu tür hazırlık maçlarının faydası var. Bu yıl en üst seviyede mücadele edeceğiz. Sezonu en iyi yerde bitirmeye çalışacağız” şeklinde konuştu.  
haber:hürdoğan

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben furkan sizin takıma girmek istiyorum size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben 5 yıl önce epilepsi hastalına yakalandım ve odamın duvarına hastalığı yenip futbolcu olacağım yazdım yendim ve futblcu kariyerimede sizin takımda başlamak istiyorum bu erada yaşım 15

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi