21 Eylül 2010

ELAZIĞ: 1. Amatörde İlk Haftanın Toplu Sonuçları ve Haftanın Karması

Elazığ 1. Amatör Kümede ilk hafta karşılaşmaları tamamlandı. Haftanın toplu sonuçları, bu sonuçlara göre oluşan puan durumları ve görev yaptıkları alanda başarılı olab oyunculardan kurulu haftanın karmaları şöyle:

1. Amatör Küme 2010-2011 Sezonu
1. Hafta Maç Sonuçları


A Gurubu
Köy Hizmetleri Spor- Tiryaki Gençlik Spor : 3-0   (Hükmen)
Harput Sağlık Spor- Kovancılar Spor       : 2-5
Hiçret Gençlik Spor- Yol Spor             : 3-0
Palu Spor-Maliye Spor                     : 3-1

B   Gurubu
Karakoçan Spor-Tek Fırat Spor         : 3-0 (Hükmen)
Hiçret Güçü Gençlik Spor-Telekom Spor : 3-0
Sürsürü Bağlar Spor- Fırat Ünv. Spor  :  2-5
Özuğur Spor-Dsi Spor                  :  3-0 (Hükmen )

Puan Durumları:













Haftanın Karmaları:












Haftanın Takımı     :Yol Spor
Haftanın Futbolcusu : Nihat   (Kovancılar Spor )
Haftanın Kare Ası   : Nihat   ( Kovancılar Spor )
                      Coşkun  (Yol Spor )
                      Ahmet  (Palu Spor )
                      Mürsel (Yol Spor )
Haftanın Teknik Sorumlusu:    ( Ender Cınar )
Haftanın Hakemi          :  Murat Demir (Harput Sağlık Spor-Kovancılar Spor Maçı)












Haftanın Takımı     : Fırat Ünv. Spor
Haftanın Futbolcusu : Vedat    ( Fırat Ünv. Spor )
Haftanın Kare Ası   :Vedat    ( Fırat Ünv. Spor )  
                     Ferudu  (Hiçret Güçü Spor)
                     Serdar (Telekomspor)
                     Cihan   (Fırat Ünv. Spor) 
Haftanın Teknik Sorumlusu: Cihan Erdim (Fırat Ünv. Spor)
Haftanın Hakemi          : Atakan Aksu (Hiçret Güçü Spor-Telekomspor Maçı )


HAZIRLAYANLAR
M.SAMİ TÜRKMEN - MUSTAFA DOĞAN


10 Yorum:

Adsız dedi ki...

1. amatör Küme tüm takımlarımıza hayırlı olsun

admin dedi ki...

s.a sami hocam takımlaraı nasıl buldunuz sayın hocam

sami hoca dedi ki...

a.s kardeş adını yazmamışsın keşke yazsaydın takımlarımızı iyi bulmadım gerçi düşme tehlikesi olmadığı için genç sporculara şans daha fazla tanınmış sevindirici yanı bu zaten kafaya oynayan takımlar trasferlerini yapmışlar. ilk haftada göze batan takımlar Fırat Ünv. yol spor ve Kovancılar oldu.

Adsız dedi ki...

ben şuan şehir dışında olan eski bir elazığ amatör futbolcusuyum iki grupta mücadele eden takımlardan hiçbirini sevmem ama bunların içinde elazığı bal da temsil etmesini istediğim takım fırat üniversitesi, kovancılarspor zor görür balı...onların hepsine.....

Unknown dedi ki...

Arkadaşım sen Amatör oynamışssın ama Boş Oynamışssın.yazdıklarına bakarsak futboldan anlamıyorsun.Bu yıL Kovancılar spor Bal Ligin'e direk Gidecektir. Yol spor ve Köyhizmetleri İkisinden Biriside 2'nci takım Olarak Mücadele Edeceklerdir. Sezon Sonunda Kendi kendine Diyeceksinki (Evet ben Harbiden Futboldan Anlamıyorum.)

Adsız dedi ki...

göreceksin ben futboldan anlıyormuyum anlamıyormuyum yolspor varken kovancılar spor nanayı alır okadar.......!

Adsız dedi ki...

sami hocam ben musti(eski yol sporlu futbolcu) bu yıl bütün takımlara başarılar diliyorum elazıda güzell günler geçirdim ve daha önce böyle amatör takımlarla ilgilenen başka bir şehir görmedim emeginize saglık...

Sami Hoca dedi ki...

Teşekkür ederim mustafa sağolasın

Adsız dedi ki...

sami hocama teşekkür ediyorum amatörü gündemde tutmak için verdiği cabadan dolayı. sami hocam tv proğramlarına ne zaman başlisin

MéLiKŞaH dedi ki...

ForZa KovancıLar Engin aßim SaygıLar

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi