1 Temmuz 2010

İZMİR: Çandarlı Bld.Spor'da Rıdvan Türküler Dönemi

Geçtiğimiz sezon Manisa'da Maltaspor'da görev alan ve 2007-2009 yıllarında Çandarlı Bld.spor'a tarihinde ilk kupasını kazandıran Antrenör Rıdvan Türküler Çandarlı Bld.spor'da imzayı attı.Rıdvan Türküler,"farklı kulüplerden teklif almama rağmen ,geçmişte çok güzel günlerimizin geçtiği Çandarlı Bld.spor'dan teklif geldiğinde çok heyecanlandım ,çünkü Çandarlı benim için farklı bir anlam taşıyor.Çandarlı Bld.spor Onursal Başkanı Ahmet Dağdelen ve yönetim kurulu üyeleriyle yapmış olduğumuz görüşmede samimiyet ,sevgi ve saygı ortamı içerisinde anlaşmaya vararak görevi kabul ettim.Burada olmaktan son derece mutluyum.Kendimi evimde hissediyorum.Yönetici ,futbolcu ,antrenör ve taraftar birliği ile takım ruhunu yansıtarak ,hedeflerimize ulaşacağız.Allah bizleri bu yolda mahcup etmesin.Bizlere güvenip bu göreve layık görenlere en iyisini yapmak ve mutluluklar yaşatmak esas görevimizdir”dedi.

Belediye Başkanı ve Çandarlı Bld.spor Onursal Başkanı Ahmet Dağdelen,“Bizleri ve camiamızı yakından tanıyan başarılı çalışmalarını bildiğimiz Rıdvan Türküler ile anlaşmaktan son derece mutluyuz.İnşallah hep beraber arzumuz ,ideallerimiz ve hedeflerimiz doğrultusunda başarıya el birliği ile ulaşacağız.Gerek altyapı çalışmaları ,gerekse Amatör takım düzeyinde Çandar'lımıza sportif anlamda güzel günleri yaşatmanın heyecanı ile yönetim kurulumuz ve Antrenörümüz hemen çalışmalara başlayıp startı verecekler.Bu birliktelik hepimize hayırlı olsun.” dedi.

Servet SARUN-MANİSA

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi