3 Haziran 2010

SİVAS: 4 Eylül Belediyespor'Kulüp Başkanı Ahmet Polat ''Şimdi Rahat Uyuyorum''

4 Eylül Belediyespor’a görülmemiş destek vererek,takımın 3.lige çıkmasından büyük pay sahibi olan Başkan Ahmet Polat “ Çok huzurluyum,adeta yeniden doğmuş gibiyim,aylardır yaşadığım stresten sonra şimdi rahat uyuyorum”dedi.

Başkanı olduğu 4 Eylül Belediyespor’un 3.lige çıkması için  büyük fedakarlıklar yaptıktan sonra amacına ulaşan Ahmet Polat, hayalinin gerçekleştiğini ve Sivaslı gençlerin önünün açık olduğunu belirterek “Ben bu takımın 3.lige çıkacağını,Sivas’ta amatör küme maçları oynadığımız ilk haftada söyledim. Gerçekten amatörün üzerinde bir kadromuz var.Bunuda terfi maçlarında herkese gösterdik. Allah’a şükürler olsun ki, Sivaslı’nın yıllardır özlemini duyduğu 3.lig bize nasip oldu. Stresli geçen günlerden sonra artık rahatça uyuyorum,teknik heyeti ve futbolcularımı bir kez daha tebrik ediyorum”dedi.

SİVASSPOR’A ALT YAPI OLACAĞIZ
Amaçlarının 3.ligdede başarılı olmak olduğunu ifade eden Polat “Tabiî ki biz öncelikle ve ağırlıklı olarak Sivas’daki yetenekli gençlerin  oluşturduğu bir takımla mücadele etmek istiyoruz. Bir diğer amacımızda Sivasspor’umuza altyapı olmak. Zaten Sayın Başkan Mecnun Otyakmaz’la ve yönetimiyle her konuda hem fikiriz.” şeklinde konuştu.

HABER:HÜRDOĞAN GAZETESİ

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi