3 Haziran 2010

SAKARYA: ASKF Genel Sekreteri Kemal KAYA: Görevimin Başındayım

KAMUOYUNA DUYURULUR.
Son günlerde kamuoyunda ve mahalli gazetelerimizde ASKF Genel Sekreterliğinden istifa ettiğim söylentileri yazılmakta ve spekülasyonlar yapılmaktadır.

Bu söylentiler ve yazılanlar kesinlikle doğru değildir, ben ASKF Genel Sekreteri olarak görevimin başındayım ve istifa etmem söz konusu dahi değildir, ASKF Genel kurulun da geldiğimiz görevimizden ayrılırsak yine aynı yolla Genel Kurulda görevimizden ayrılırız.

ASKF Yönetim Kurulunu bölmeye ve parçalamaya yönelik yapıldığını düşündüğüm bu asparagas haberlerin amacına ulaşması mümkün değildir.

35 yıllık Siyasi ve aynı zamanda Sivil Toplum Kuruluşlarındaki idarecilik ve yöneticilik tecrübelerim ile hareket ettiğimi, başkaları gibi adeta gaza gelerek hareket etmeyeceğim bilinmelidir.
Ben kimselerin ağzına bakarak hareket etmem doğru bildiğim yoldan da asla sapmam, fikrim neyse zikrimin de o olduğunu ortaya koyarım tüm bunları yapabilecek medeni cesarete sahip olduğumu da beni tanıyanlar çok iyi bilirler.

Benim ve birlikte hareket ettiğim başta Genel Başkanımız Sayın Hüseyin Kama ve Yönetim Kurulu Üyelerimizin tek hedefi ve arzusu İlimizde Sporun başarı çıtasını yükseltmektir.

Milletimizin özellikle şu günlerde ihtiyaç duyduğu birlik ve beraberliğin tesisi açısından hedef ve amaçlarımız toplumsal barış ve uzlaşma yollarını seçmek sureti ile bu amaca ulaşarak ilimizin Ekonomik, Siyasal, Sportif ve Sosyal hayatın tüm çehrelerinde Kurumsal olarak Taban Birlikleri olarak Kulüpler olarak var olmak katkı yapmak ve destek olmaktır.

Bu anlamda doğruyu bulmak ve doğruyu yakalamak istiyorsak doğru olan yolu seçmek durumundayız, belden aşağı taktikler ve metotlar ile aslı astarı olmayan asparagas haberler ile yalan yanlış belge ve bilgiler ile toplumsal uzlaşma ve barış yolları tıkanmakta ve ilimiz sporunun gelişmesine hiçbir katkı sağlamamaktadır.
Bu anlamda benim ki bunun sanırım sizlerde farkında olmuşsunuzdur sürekli basında boy gösterme popüler olma gibi bir hastalığım yoktur ve olmamıştır, bundan dolayıdır ki piyasada çeşitli spekülasyonların ve dedikoduların yapılması karşısında hiçbir polemiğe alet olmadım, olmamaya da özen göstermekteyim, ben sadece işimi yaparım, görevimi laiki ile yerine getirmeye çalışırım.

Benim ASKF Genel Sekreterliği gibi büyük bir görevim var ve bu görevi mimin de bilinci içerisindeyim, Genel Sekreter olarakta bu güne kadar çok ciddi çalışmalar altına imza attığımı da düşünmekteyim, elimden geldiği kadar ASKF de bulunan makamımda bulunmaya çalışmakta olduğum gibi, şuda bilinmelidir ki ben bu görevimden dolayı her hangi bir maaş almamaktayım, dolayısı ile benimde geçimini temin etmek zorunda olduğum bir ailem ve çocuklarım var, ve bundan dolayı ASKF de çok fazla zaman geçirememekte işlerimle ilgilenmek zorunda kalmamın yanlış anlaşmaya yol açması ve çeşitli spekülasyonların yapılması son derece üzücü ve manidardır.

Kamuoyuna saygılarımla arz ederim.

Kemalettin KAYA
ASKF Genel Sekreteri

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi