8 Haziran 2010

ADANA: Futbolun Gezgini;Selahattin Gez


Adana’nın genç file bekçilerinden Selahattin Geze, oldukça hareketli günlerin ardından yeni sezon öncesi gelen teklifleri bekliyor.
HAREKETLİ BİR FUTBOL SÜRECİ
Futbola 2000 yılında İncirlik Belediyespor’da ‘Merhaba’ diyen başarılı file bekçisi, burada 6 yıl oldukça başarılı bir sezon geçirdikten sonra soluğu Adana Demirspor altyapısında aldı. Bir yıl Mavi-Lacivertli formayı gururla ıslatan Gez, daha sonra Futbol Federasyonu’nun 1990’lılara Süper Genç’te oynama izni vermeyince, Geçlerbirliği’ne geçiş yaptı. Bir yıl Kırmızı-Beyazlı ekibin 1 yıl kalesini koruyan Selahattin Geze, finali de bu sezon başında Seyhan Belediyespor’la yaptı.

HEM ÜZÜLDÜM HEM DE SEVİNDİM
Futbolda sevilmenin de üzülmenin de var olduğuna dikkat çeken başarılı file bekçisi Selahattin  Geze, “1990 yılından bu yana hem üzüldüm hem de sevindim. Şampiyonlukların keyfini yaşadığım gibi, üzüntüler de gördüm” dedi.

GELEN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRİYOR
Oldukça hareketli bir süreçten geçtiğini ve futbolun cilvesine takıldığına dikkat çeken Selahattin Geze, “Yeni sezon öncesi hedeflerimi büyüttüm. Kendime güveniyorum. Hedefi olan ve iddialı bir takımda forma giymek istiyorum. Şimdilik bir iki takım istiyor. Gelen teklifleri değerlendiriyorum. Doğru bir tercih yapacağım” diye konuştu.

Haber: Hamza GÜNGÖR

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi