13 Nisan 2010

ADANA: GÜNEY YILDIZI Stadı’nda Futbol Resitali


Amatör spor kulüplerinden Güney Yıldızı’na ait spor kompleksinde organize edilen Cafer Recai Gizer İlköğretim Okulu Geleneksel Futbol Turnuvası’nda büyük bir coşku yaşandı. İl Emniyet Müdürü Mehmet Salih Kesmez ve İl Milli Eğitim Müdürü Abdulgaffar Büyükfırat, sporun toplumsal değeri olduğunu ve bu anlamlı etkili gerçekleştiren Güney Yıldızı Kulüp Başkanı Hakan Bülent Yardımcı, Recai Gizer İlköğretim Okulu yönetimine ve emeği geçenlere teşekkür ettiler. 
BAŞLAMA VURUŞU YAPILDI
Ekspres Gazetesi, Toplum Destekli Polis Şube Müdürlüğü, Egemen Dershanesi, Amatörce TV’nin sponsorluğunda gerçekleşen turnuvanın başlama vuruşunu İl Emniyet Müdürü Mehmet Salih Kesmez, İl Milli Eğitim Müdürü Abdulgaffar Büyükfırat ve Güney Yıldızı Kulüp Başkanı Hakan Bülent Yardımcı birlikte gerçekleştirdiler.

21 NİSAN’DA SONA ERİYOR
Güney Yıldızı Kulüp Başkanı Hakan Bülent Yardımcı, turnuva hakkında basın mensuplarına bilgiler verdi. Turnuvanın tertip komitesinde kendisiyle birlikte Futbol İl Temsilcisi Mehmet Çiftçi, Egemen Dershanesi Sahibi Uğur Sığırcı, Şahmus Baysal ve Cennet Başlama’nın bulunduğunu söyledi. Turnuvaya 1994-2000 doğumlu öğrencilerin katıldığını belirten Yardımcı, “Karşılaşmalar bir hafta sürecek. 21 Nisan’da heyecan sona erecek. Turnuva sonunda çeşitli ödüller verilecek” dedi.
 
YARDIMCI’DAN TEŞEKKÜR
Kulüp Başkanı Hakan Bülent Yardımcı, turnuvalarının açılış maçına gelen İl Emniyet Müdürü Mehmet Salih Kesmez, İl Milli Eğitim Müdürü Abdulgaffar Büyükfırat ve davetlilere teşekkür etti.  Güney Yıldızı Antrenörü Nevzat Karabulut da, turnuvada toplam 20 takımın mücadele ettiğini kaydetti. Karabulut, “Bu turnuvamızın gerçekleşmesinde katkıları olan herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.

OKULU BİRLİKTE GEZDİLER
Minik öğrencilerin futbol coşkusuna ortak olan İl Emniyet Müdürü Mehmet Salih Kesmez, İl Milli Eğitim Müdürü Abdulgaffar Büyükfırat, Güney Yıldızı Kulüp Başkanı Hakan Bülent Yardımcı, daha sonra Recai Gizer İlköğretim Okulu’nda incelemelerde bulundu. Okul yönetimin yapmış olduğu tarihi müzeye hayran kalan Kesmez, Büyükfırat ve Yardımcı üçlüsü okul yönetimine başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür ettiler.

Hamza GÜNGÖR

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi