15 Aralık 2009

ERZURUM: Centilmenlik Başarı Getirdi


Geçtiğimiz sezon amatör kümede rakiplerini bir bir eleyerek 1. amatör kümeye çıkmaya hak kazanan Oltu 25 Mart Oltu Spor Kulübü şampiyonluk kupasının yanı sıra centilmenlik kupasını da aldı. 

25 MART OLTU SPOR’A CENTİLMENLİK KUPASI
Hafta sonunda oynanan Erzurum Büyükşehir Belediyespor ile Oltu 25 Martspor maçı öncesi seremoni töreninin ardından Amatör Spor Kulüpler Federasyonu 2. Başkanı Burhanettin Andinç İle İl Temsilcisi Memduh Tozoğlu, centilmenlik kupasını Oltu 25 Mart Spor Kulübü Kaptanı Yakup Keleş’e verdiler.

25 Mart Gençlik Spor Kulubü Başkanı Mustafa Macit, “Sporcularının Erzurum’daki takımlar arasında centilmen takımı olarak gösterilmesinden dolayı futbolcularımı hepsini tek tek kutluyorum. Futbolcularımın bir çok başarıya imza atmalarının yanı sıra güzel ahlaklarıyla da bizleri onure ettiler. Hepsinin gözlerinden öpüyorum. Başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Törenin ardından oynanan müsabakada Oltu 25 Mart Gençlik Spor Erzurum Büyükşehir Belediye Spor’u 1-0 mağlup etti.

BAŞARILI SÜREÇ
Erzurum Amatör Spor Kulüpleri 2. Başkanı Burhanettin Andiç, maç sonrası yaptığı açıklamada, “25 Martspor kulübü kökenli bir takımımız yapmış olduğu müsabakalarda gerek hakemlere olsun gerek futbolculara göstermiş oldukları güzel ahlaktan dolayı hepsini kutluyorum. Ligimizde güzel ahlaklı futbol takımlarının olması bizleri mutlu ediyor. Bundan sonraki maçlarında Oltu 25 Mart Gençlik Spor Kulübüne başarılar diliyorum” dedi

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi