4 Ocak 2009

Diyarbakır: 1.Amatörde Bugünün (5 Ocak) Toplu Sonuçları

Diyarbakır Deplasmanlı 1. Amatör Kümede B Grubunda Ergani Spor ve Çermik Spor'dan sonra Maliye de play off müsabakaları oynamaya hak kazandı. Maliye Spor bu gün Vali A. Cemil Serhadlı stadında karşı karşıya geldiği Yenişehir Bld. Kaya Spor'u 4-1 gibi rahat bir skorla geçerek B Grubunda play offa çıkan son takım oldu. A grubunda ise ligde 2 hafta daha oynanacak. Amatörde haftanın toplu sonuçları şöyle: Dep. 1. Amatör Ligi: ALİPAŞASPOR-YOLSPOR (1-2) ZİRAATSPOR-BİSMİLSPOR (6-1) İLÖZELİDARESPOR-SİLVANSPOR (1-1) ERGANİSPOR-TEDAŞSPOR (1-0) MALİYESPOR-YNŞBLDKAYASPOR (4-1) ÇERMİKSPOR-ÇINARSPOR (0-0) 16 Yaş Altı B Gençler Ligi: YNŞBLDKAYASPOR-DSİSPOR (4-1) İLÖZELİDARESPOR-DİYARBAKIRSPOR (2-0) BEŞYÜZEVLERSPROR-DİSKİSPOR (1-1) B.VURALSPOR-1903 KARTALSPOR (3-2) BAĞLARBLDSPOR-TEDAŞSPOR (2-1) ÖZYILDIZHARBİŞSPOR-ERGANİSPOR (0-4) GENÇLERBİRLİĞİSPOR-SURBLDSPRR (3-1)

2 Yorum:

Adsız dedi ki...

maliyesporlu olarak çıkmak çok güzel bir duygu ama inanın maç ayakkabımız bile yok idman mazemeside yok deftardar bey sahip çıkmazsa plaf offa çıkmak istemiyorum ben kendi adıma bankoda oynayan futbolcuyum..

Adsız dedi ki...

ben bağlar .bld.sporun b gencinde oynayan bir paf futbolcuyum d.bakırda özellikle futbolda şikenin döndüğünü göz görse bile el görmüyor benim gibi geleceği parlak olan bir çok arkadaşım var ama böyle kişinin emeğine yapılan saldırılar devam ettiği sürece ne benim nede o geleceği parlak olan arkadaşlarımın bu ülke futboluna bir yarar sağlayamayacağına eminim

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi