20 Şubat 2012

MANİSA:Futbol Saha Komiserleri Derneği’nde Aksakal Güven Tazeledi



Manisa Saha Komiserleri Derneği Olağan Genel Kurulu Manisa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Çok Amaçlı Salonda gerçekleştirildi.

Haber: Muharrem KAZER.

Manisa Saha Komiserleri Derneği Olağan Genel Kurulu Manisa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Çok Amaçlı Salonda gerçekleştirildi. Yönetim Kurulu olarak tek listenin yapıldığı toplantıya Askf Başkanı İsmail Aydın, Askf Yönetim Kurulu Üyeleri Ali Ünlü, Tahir Mersinli, Hurşit Malkoç, Sefer Yıldırım, üyeler katıldı. Tek liste ile girilen kongrede divan Başkanlığını İsmail Aydın yaptı. Yapılan kongrede Ahmet Aksakal’ın yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:

Başkan Ahmet Aksakal, Ahmet Erkuş, Ali Bair, Cavit Şenbilgiç, Ünal Turan.

Seçim sonrası konuşan Ahmet Aksakal”30 yıldır amatör futbolun içinde yer alıyorum.Bu işi bu yıl bırakmayı düşünüyordum.Ancak,Beni seven arkadaşlarımın sevgi ve desteği ile göreve devam etme kararı aldım.İnşallah bu görevi daha iyi yapmak için yönetim kurulumuz ile var gücümüzle çalışacağız.”dedi





0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi