16 Ocak 2012

SİİRT: Polis Gücü Liderliği Bırakmıyor


Siirt Polis Gücü Spor, 15 Ocak 2012 Pazar Günü 2.Nolu Sahada Saat:11-30 ‘Daki Maça Rakibi Baykan Spor, 7 - 2 Yenerek Puanını 30’a Yükselterek Liderliğini Devam Ettirdi.

Siirt Polis Gücü Spor Teknik Direktörü Enver IŞIKTAŞ yaptığı açıklamada “Baykan Spor karşısında harika bir oyun sergileyerek çok önemli 3 puan alıp, puanımızı 30’a yükselterek, hem yenilmezliğimizi hem de liderliğimizi devam ettirdik. Bu anlamlı güzel galibiyeti Sayın İl Emniyet Müdürümüz Recep GÜVEN’e armağan ediyoruz.Bize hem maddi hem de manevi olarak gereken ilgiyi fazlası ile gösteriyor.Futbolcularımı göstermiş oldukları özverili ve kararlı mücadelelerinden dolayı kutluyorum. Siirt Amatöründe, başarımız ve disiplinimiz ile örnek bir takım olma yolunda mücadele ederek Şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Almış olduğumuz başarılı sonuçlar, disiplinli ve özverili çalışmalarımızın bir neticesidir. Her maça önem veriyor ve hiçbir takımı küçümsemiyoruz. Yönetimimiz çok güzel imkânlar sunuyor. Bize sunulan güzel imkânlara layık olacağız. Her zaman Siirt amatörüne yakışır şekilde kaliteli ve zevk veren bir futbol sergileyeceğiz. Siirtli sporseverleri, amatör futbol maçlarımıza bekliyoruz. Saygıdeğer Siirt Halkının seyirci desteğine ihtiyacımız var, diğer amatör futbol takımlara başarılar diliyorum” dedi.

6 Yorum:

ismail dedi ki...

1994 doğumluyum kayseride kulupte uynuyorum yeni bir kulup te oynamak istıyorum sağ ve sol açık ta oynuyorum saygılarımla...
kay_erc_anbar@hotmail.com
tel:05319631763

Adsız dedi ki...

izmir de yaşıyorum her yere giderim adım ali çelik 1993 doğumluyum ön libero ortasha oynuyorumm sag sol ayak ikiside war cevabınızı bekliyorum adres:dipsomania_1925@hotmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Adım Tuncay futbolcuyum kulüp arıyorum boy'um 1,77 kilom 60 orta saha ve forvet sol kanat oynuyor um iyi orta açma şut iyi sol ayak oyuncuyum bi kulüp arıyorum ilgilenen bana ulaşın sın şehir fark etmez 05419022596 futbol aşkı bitmez

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi