15 Şubat 2011

AFYON: Play_Off’un İlk Haftası Derbsinde Gülen Taraf Mahmutköy Spor


Hafta sonu oynanan Afyonkarahisar 1. Amatör Play-Off karşılaşmalarından Şuhut Derbisinde, Mahmutköyü Spor, Şuhut Hisar Belediye Sporu Faruk, Alpaslan ve Hasan’ın attığı gollerle 3-2 mağlup etmeyi başardı.

Mahmutköyü Spor Play Off maçlarına galibiyetle başladı. Zevkli bir müsabakaya sahne olan maçta Mahmutköyü Spor kazanmasını bildi. Maçtan sonra açıklama yapan Kaptan Fatih Yalçın , “Maçı kazandığımız için çok mutluyuz, inşallah önümüzdeki maçları da kazanarak süper lige adım atmak istiyoruz. Maddi imkansızlıklara rağmen gruptan şampiyon olarak çıkmayı başardık, süper lige bir köy takımı olarak ayrı bir hava getirmek istiyoruz, oyuncu arkadaşlarımı tek tek canı gönülden kutluyorum, büyük fedakarlıkla takımımızda herkes terinin son damlasına kadar koştular mücadele ettiler, onları ayrı tebrik ediyorum, ayrıca antrenör Orhan Genç’e de verdiği emeklerden dolayı teşekkür ediyorum,   büyük bir mücadele örneği vererek maçı kazanmayı bildik. Önemli olan kazanmaktı, biz onu başardığımız için çok mutluyuz, önümüzdeki hafta Sinanpaşa Belediye maçını düşünmeye başladık, zor ve güzel bir maç oynayacağımızı düşünüyorum, inşallah o maçı da kazanarak yolumuza devam etmek istiyoruz” dedi.





1. Amatör Play-Off  Toplu Sonuçlar ve Puan Durumu:




0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi