20 Aralık 2010

ELAZIĞ: Amatörde 14. Hafta


Elazığ Amatörde 14. hafta karşılaşmaları tamamlandı. Alınan toplu sonuçlar, son puan durumları ve haftanın karmaları şöyle:

1. Amatör Küme Maç Sonuçları 14. Hafta                        
Sürsürü Bağlar Spor    2    Telekomspor    1
Harput Sağlık Spor    1    Yol Spor    4
Palu Spor    0    Köy Hiz. Spor    3
Hicret Gücü Gençlik Spor    1    Dsi Spor    0
Hiçret Gençlik Spor    0    Maliye Spor    4

U-17 Ligi
Elazığ Bld. Spor    3    Harput Sağlık Spor    0
Yol Spor    0    Elazığ Spor    1
            
U-15 Ligi
Yol Spor    2    Elazığ Spor    1
Elazığ Bld Spor    2    Aksaray Gençlik Spor    3




















Klasman Gurubu Takımı:    Köy Hiz. Spor
Klasman Gurubu Futrbolcusu :    Nihat (Kovancılar Spor )
Klasman Gurubu Kare Ası:
Sinan (Hicret Güçü Spor
Ömer ( Köy Hiz Spor )
Kemal (Sürsürü Bağlar Spor )
Serdar (Telekom Spor )
Klasman Gurubu Tek. Sor.:Ferit Yiğit ( Köy Hiz. Spor )
Klasman Gurubu Hakemi:Atakan Aksu - C.Lütfi Bektaş











Hazırlayan: Sami TÜRKMEN-Mustafa DOĞAN




9 Yorum:

Selim AK dedi ki...

sami hocam pazar günkü kanal 9 daki proğramını seyrettim amatörümüz için bir varaya gelinmesi cok iyiydi Yol spor yoktu kınıyorum zaten havalarından geçilmiyor ayıp etmişler katılmamakla zaten şampiyon manpıyon olamazlar bu kasıntıyla tüm takımlara başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

s.a sami hocam acaba bu playoff kuraları ne zaman çekilecek bi bilgin varsa paylaşırmısın ?

Sami Hoca dedi ki...

as kuralar bugün cekildi,
pazar günü maçlar oynanacak
1. maç Köy Hiz.spor-Kovancılarspor
2. maç Yol spor- DSİ spor
3. maç Hicret Gücü spor- Sürsürü Bağlar spor

Adsız dedi ki...

bir önceki haberde BİNGÖL BELEDİYESİNİN malzeme yardımını yazmışlar Bingöl belediyesini kutluyorum,
ELAZIĞ BELEDİYESİNEDE bakınca üzülüyorum bizim belediye corap bile dağıtmazken Belediye spora sınırsız paralar harcıyor 190 milyar verip ötöbüs alıyor 50 milyar verip içini yaptırıyor Süleyman selmanoğluna sormak lazım bu değirmenin suyu nerden geli AMATÖREDE CORAP DAĞIT BARİ BAŞKAN BU PARALAR BİZİM HARAM OLSUN YİYENLERE VE İZİN VERENLERE

Adsız dedi ki...

sürsürübağlarspor a başarılar diliyorum kovanlılarspora da çok beklersiniz diyorum kovanlılar işte gidip gelin işiniz ne....'

futbolist dedi ki...

playoff da sürsürü averaj takımı olurmu olmazmı onun hesabını yap. kovancılarspora laf atmak senin ne haddinee ...!

Caaannnn dedi ki...

sürsürü baglara kovancılar spor gecen yıllar 15 tane gol attı her gol attıgında bı tane oyuncusu bırakıp cıkıyordu şimdi gelmiş kovancılar spra laf mı atıyor senın ne haddine sursuru baglarrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

KENDİNİZİ YIRTMAYIN KOVANLILAR BEYHUDE BU ÇIĞIRMALAR SİZE BIRAKIRLARMI ANLAYIN KAFASIZLAR....!
SİZ BİR AVUÇ M.........SINIZ!

Adsız dedi ki...

hocam oncelıkle sızlere cok tesk etmek ıstıyorum hasan hocamıda unutmamak gerekır elınızden geldıkce elazığ amatorune cok guzel katkılarınız oluyor cok şeylerlede ılgılenıyorsunuz futbolcu arkadaslara yardımcı oluyosunuz butun proğramlarınız zevkle ızledım amator maclarını coğunuda ızledım 1,2 mac dışında cok zevklı karsılaşmalar oldu harput saglık sporu taktır etmek lazım amatore renk kattılar cok ıyı mucadele etıler ve turk telekom sporda sanssızlığına yenıldı onlarıda sızın aracılığınızla tebrık edıyorum bırde hocam harput saglık spordan genc arkadasların performansını cok begendım genc arkadaslara dıkkat edın hıdır ensarı devrım turgut emre

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi