13 Aralık 2010

ELAZIĞ: 1.Amatör Küme Klasman Grubu

2010-2011 1. Amatör küme futbol liginde A Gurubunda son haftaya girerken Play-Of'a kalan takımlar belli oldu.

A Gurubunda Köy Hizmetleri Spor, Yol Spor ve Kovancılar Spor ipi gögüslerken,
     
B Gurubunda Hicret Güçü Spor ve DSİ Spor Play Of'a kalmayı başardılar.

Son hafta Telekom Spor'la Sürsürü Bağlar Spor maçının sonucu 3. takımı belirliyecek. Telekom Spor'a beraberlik yararken, Sürsürü Spor'un galip gelmesi yeterli olacak.
      
Play Of'a kalan takımlarımıza başarılar dilerken centilmence geçen Klasman gurubu müsabakaları için tüm takımlarımızı kutluyorum.
      
Hakemlerimiz yönetimleriyle maç skorlarına tesir etmemelerine rağmen zaman zaman kötü yönetim gösterdiler. Hele son haftalarda tecrübeli hakemlerimizin dinlendirme adı altında cezalandırmaları yanlıştı. Bir hafta evvel haftanın hakemi seçilen hakemin dinlendirme mantığını hala çözemedim.
     
Koca bir Klasman gurubu müsabakaları biterken söz verilen ve yapılmayan Sentetik sahanın ışıklandırması, tribünü ve sahanın etrafının yumuşak bir zeminle kaplanmasının yapılmamasını ilgili kurumları spor kamu oyunun vicdanlarına bırakıyorum. İnşallah sözlerini en kısa zamanda yerine getirirler. İnsanları da proje aşamasında diye artık kandırmaktan vaz gecerler.
      
GSİM'de çalışan ve aynı zamanda Saha komiserliği görevini de yapan değerli abimiz Mehmet POLAT'a da geçirdiği ameliyattan dolayı geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum.

Sami TÜRKMEN

Elazığ Amatöründe 13. Haftanın Toplu Sonuçları
1. Amatör Küme                         
Maliye Spor    2    Harput  Sağlık Spor    4
Telekom Spor    4    Fırat Ünv.Spor    2
Sürsürü Bağlar Spor    0    Dsi Spor    0
Hicret Gençlik Spor    1    Köy Hiz Spor    5
Kovancılar Spor    2    Yol Spor    1
Karakoçan Spor    0    Hiçret Güçü Spor    3




















Haftanın Takım    :Telekom Spor
Haftanın Futrbolcusu:    Okan (Telekom Spor )
Haftanın Kare Ası:   
Ahmet Gerçek  ( Kovancılar Spor )
Hıdır ( Köy Hiz Spor )
Kemal (Sürsürü Bağlar Spor )
Muhammet (Dsi Spor)
Haftanın Teknik Sorumlusu:    Erdal Yazman (Telekom Spor )
Haftanın Hakemi:    Taner Şanver (Fırat Ünv. Spor-Telekom Spor Macı

U 15 Ligi
Telekom Spor    0    Aksaray Gençlik Spor    0
Dsi Spor    1    Elazığ Bld. Spor    0
              
17 Ligi
Elazığ Spor    7    Elazığ Bld. Spor    0
Yol Spor    10    Telekom Spor    0
               






















3 Yorum:

Adsız dedi ki...

hocam play of müsabakalarına başlamadan ara verilecekmi

Adsız dedi ki...

hocam ben birinci amatorde bi takımda oynuyordum iki hafda yedek bekledim sonradan oyuna girdim play offda baska bi takımda oynıyabilirmiyim bi cvp verirseniz sevinirim

sami hoca dedi ki...

oynayamassın maça cıkmasaydın acak ayında transfer yapabilirdin 1 dakika bile oyuna girsen bu sezon başka takıma gidemessin.

Play-of maçlarına bir hafta ara verilecektir.

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi