18 Haziran 2010

ERZİNCAN: Valilik Kupası Şampiyonu Yavuz Selim İlköğretim

20 Yıldız Kızlar Futbol Turnuvası-Valilik Kupası final mücadelesinde rakibini iki farklı skorla yenen Yavuz Selim İlköğretim Okulu kupanın sahibi olurken, müsabaka sonunda şampiyonluk sevinci yaşayan kız öğrencilere okul müdürü engel oldu.

Erzincan Valiliği Koordinesinde, İl Emniyet Müdürlüğü, Erzincan Belediye Başkanlığı, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün desteğiyle 07 Haziran'da 15 takımın katılımı ile başlayan turnuva bugün sona erdi. "SPORCU CANLAR KARDEŞ OKULLAR" halı saha futbol turnuvasının final karşılaşmaları, 13 Şubat şehir stadyumunda yapıldı. Turnuvaya Erzincan Valisi Vali Abdülkadir Demir, Erzincan İl Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Gençlik ve Spor İl Müdürü Atanur Köseoğlu, Erzincan Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Abdulkadir Mutlu, okul öğrencileri ve vatandaşlar katıldı.

İlk önce üçüncülük ve dördüncülük karşılaşması oynandı. Merkez İlköğretim Okulu ile 75. Yıl İlköğretim Okulu karşılaştı. Karşılaşmada galip çıkmayınca penaltılara geçildi. Penaltılarda 75. Yıl İlköğretim Okulu penaltılarla 3-0 galip gelerek üçüncü oldu. Ardından final karşılaşmasında Yavuz Selim İlköğretim Okulu ile Refahiye YİBO karşı karşıya geldi. Karşılaşmada 2-0 galibiyet elde eden Yavuz Selim İlköğretim okulu 15 takımın katıldığı turnuvada birinci oldu.

Karşılaşmalar sonrasında kupa töreni yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başlayan kupa töreninde Vali Abdülkadir Demir bir açıklama yaptı. Turnuvadaki amaçlarının öğrencileri birbirleri ile kaynaşmasını sağlamak olduğunu vurgulayan Vali Demir bu dönemde öğrencilere sahip çıkmaları gerektiğini yoksa bir başkasının gelip onlara sahip çıkabileceğini belirtti. Demir; ''Emniyet Müdürlüğü böyle bir proje hazırladı. Erkek öğrencilerinin turnuvası bittikten sonra kız öğrencilerimizin olduğu merkezden 14 İlköğretim Okulu İlçeleri temsilen ile Refahiye YİBO katıldı. Karşılaşmalarda ki kaynaşma beklediğimiz hedefe ulaştı. Bundan sonra da farklı projeler yapacağız'' dedi. Konuşmanın ardından ilk dörde giren takımlara kupaları ve madalyaları verildi.

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

Haber kaynağı: www.erzincan24.com

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi