21 Haziran 2010

ERZİNCAN: Kızlar Futbol Turnuvasının Şampiyonu Belli Oldu

Yıldız Kızlar Futbol Turnuvasının şampiyonu belli oldu. Finalde rakibi Refahiye YİBO’u 2–0 mağlup eden Yavuz Selim İlköğretim Okulu şampiyon oldu.

Erzincan Valiliği Koordinesinde,  Emniyet Müdürlüğü,  Belediye Başkanlığı,  Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gençlik Spor İl Müdürlüğünün desteğiyle düzenlenen Valilik Kupasının finalinde futbolcu kızlar erkeklere taş çıkarttı. Yavuz Selim İlköğretim Okulu ve Refahiye Yatılı Bölge İlköğretim Okulu kız futbol takımlarının karşılaşması kıran kırana geçerken, rakibini 2-0 yenerek şampiyon olan kızlar,  önce Bursasporun efsanevi timsah yürüyüşünü yaptı,  ardından da hep birlikte kolbastı oynayarak şampiyonluklarını kutladı.

‘Sporcu canlar,  kardeş okullar’ sloganı ile 7 Haziran’da başlayan Yıldız Kızlar Halı Saha Futbol Turnuvasına, 15 ilköğretim okulu olmak üzere toplam 180 sporcu katıldı. 15 ‘er dakikalık 2 devre usulü oynanan maçlarda, sporcular bir üst tura çıkabilmek için mücadele etti. Çekişmeli geçen müsabakaların ardından finale, Yavuz Selim İlköğretim Okulu ile Refahiye Yatılı Bölge İlköğretim Okulu çıktı. Erzincan 13 Şubat Şehir Stadyumunda yapılan final karşılaşmasına Erzincan Valisi Abdulkadir Demir, Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Gençlik Spor İl Müdürü Atanur Köseoğlu, Şube Müdürleri ve öğrenciler katıldı. Yarım saat süren karşılaşma süresince kızlar oynadıkları futbol ve yaptıkları hareketler ile göz doldurdu.

Oldukça çekişmeli geçen müsabaka sırasında, öğretmenlerde saha kenarından öğrencilerine sık sık taktikler verdi. Atılan gollerin ardından sporcu kızlar sevinçlerini öğretmenlerine koşarak gösterirken,  karşılaşmayı Refahiye Yatılı Bölge İlköğretim Okulunu 2–0 mağlup eden Yavuz Selim İlköğretim Okulu kazandı. Hakemin bitiş düdüğünün ardından kızlar şampiyonluklarını, Bursaspor gibi timsah yürütüşü yaparak kutladı ardından da kolbastı oynayarak kutladı. Valilik Kupasında dereceye girenlere kupaları verilirken, birinci olan Yavuz Selim İlköğretim Okuluna kupayı Erzincan Valisi Abdulkadir Demir verdi.  Vali Demir,  kızların futbol gibi çok zor ve zaman zaman da kırıcı olan spora bayanların estetiğini kattığını belirterek “ Tüm öğrenci kızlarımızı tebrik ediyorum” dedi. 

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi