28 Mart 2010

MANİSA: Akmescit’te Osman Akbulut ve Ekibi Güven Tazaledi

Manisa 1.amatör kümenin köklü kulüplerinden olan Akmescitspor’da 12.kongre sonucunda Osman Akbulut ve ekibi güven tazeleyerek yönetime 4.kez başkan olarak seçildi.

Haber: Muharrem KAZER

Akmescitspor kongresi saat 15.00 da başlayan kongreye katılımda çoğunluk sağlandığı için kongre başlatıldı. Oluşturulan Divan Kurulu Başkanlığı’na Hasan Karaoğlu ve Futbol İl Temsilcisi Erol Timur seçildi. Yönetim Kurulu raporu Başkan Osman Akbulut tarafından okundu. Denetleme Kurulu raporu da Mehmet Mert tarafından okunduktan sonra oylandı ve oybirliğiyle kabul edidi. Yapılan yönetim kurulu listesi de oybirliğiyle seçildi ve yönetim kurulu şöyle oluştu:
1.OSMAN AKBULUT
2.HİLMİ YILŞMAZ
3.ALİ ONUR
4.YÜKSEL DERİCİOĞLU
5.ÖMER ŞEN
6.MEHMET MERT
7.ÇMETİN DAHİLLER


Seçim sonrası Başkan Osman Akbulut yaptığı açıklamada”Akmescitspor’u iyi yerlere taşımak amacıyla yeni yönetim kurulumuzla var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.Seçimin Akmescit Mahallesi’ne hayırlı olmasını temenni ederim”dedi.

3 Yorum:

Adsız dedi ki...

akmescite başarılar.1973-1978 yılında o mahallede oturdum.30 yıldır gidemedim.Ama o mahallede çok güzel günlerim geçti.başarılar akmescit,Yüksel dericioğlu ortaokul ve mahalle arkadaşımdı.Başarılar diliyorum. Kazım akgöz istanbul

Adsız dedi ki...

akmescitspora başarılar, osman abinin kulübü en iyi yerlere getireceğine inanıyorum
çağdaş güleç izmir

Adsız dedi ki...

kazım, selam ben yüksel,
uzun bir aradan sonra ismini duymak beni eskilere götürdü
manisaya geldiğinde her zaman beklerim
mail adresim: yuksel.dericioglu@indesit.com, buradan bana ulaşabilirsin, ulaştıktan sonra cep telefonu ile konuşuruz
kendine iyi bak, görüşürüz

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi