24 Mart 2010

ADANA: Murat Olaşmış: Gelen Teklifleri Değerlendireceğim


Bu yıl Kütahya’nın Simava amatör spor kulübünde başarılı bir performans ortaya koyan Adanalı futbolcu Murat Olaşmış, yeni sezon için gelen teklifleri değerlendireceğini belirterek, “Her Adanalı futbolcu gibi bende kendi toprağımda oynamak istiyorum” dedi.

1988 doğumlu olduğunu belirten orta sahanın etkili ismi Murat Olaşmış, “Futbola 13 yaşında Adana Tekspor’da başladım. Mavi-Beyazlı ekipte, 2001-2006 yılları arasında minik, yıldız, b genç, a genç ve amatör takımda gururla forma ıslattım. Yıldız takımda oynarken, amatör takımda forma giymenin mutluluğunu da yaşadım. Tecrübeli Antrenör Burhan Sürer ve genç Antrenör Fatih Ersungur’dan çok şeyler öğrendim. Hem Sürer hem de Ersungur’a ne kadar teşekkür etsem azdır” diye konuştu.

Geçen yıl Manisa Demirci Belediyespor’da oynadığını bu yılda Kütahya Simava’da forma giydiğini dile getiren Murat Olaşmış, “1 puanla  Bölgesel Ligi Kütahyaspor’a kaçırdık. Bu sezon acısıyla tatlısıyla geride kalmıştır. Artık yeni sezonun planlarını yapmaktayım. Herkes gibi bende kendi toprağımda oynamak istiyorum. Tekliflere açığım. Eğer şartlar uygun olursa, seve seve Adana’da oynamak isterim” şeklinde konuştu.

Haber: Hamza GÜNGÖR

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi