18 Ocak 2010

ELAZIĞ: Play Off'ta 2. Hafta Değerlendirmesi


Elazığ 1. Amatör Küme Play Off gurubunda müsabakalara bu hafta oynanan maçlarla devam edildi. Play Off'un ilk haftasında kırmızı kartın çıkmaması bizleri centilmence geçecek bir Play-Off maçları izlenimini verdi. Ama ikinci hafta müsabakalarında 5 kırmızı kartın çıkması daha da kartların çoğalmasını önlemek için acilen önlem almamız gerektiğini bizlere ve takımlara hatırlatmış oldu.

Elazığ Belediye Spor yeni transferlerinin de oynadığı maçta Emrah GÜLCEMAL'e yer verirken Öz Uğur Spor da yeni transferi Gökhan'la başladı. Elazığ Belediye Spor ilk yarıda vasat bir futbol sergilerken  futbolcuların bir hafta önce alınan mağlubiyetin sitresiyle oyuna başladığı gözlendi. Maçın 17 dakikasında Öz Uğur Sporlu Zafer'in ayağından yediği golle de 1-0 mağlup duruma düştü. Elazığ Belediye Spor kalecisi Atilla’nın kurtarışlarıyla farkın açılamasını önlemiş oldu. Öz Uğur Spor’un üstün olduğu ilk yarıda bir çok gol pozisyonundan da yararlanamayan Öz Uğur Spor ilk yarıyı da 1-0 önde kapattı.

İkinci yarıya Elazığ Belediye Spor daha atak başladı. Yan topların fazla olduğu maçta, her iki takım adına yapılan orta pozisyonu azdı. Belediye Spor maçın sonlarına doğru bulduğu golle maçı 1-1 berabere getirdi. Her iki takımın çabaları skoru değiştirmeye yetmedi. Elazığ Belediye Spor'dan Hakan ve Enver hakeme karşı itirazlarından dolayı oyundan ihraç oldular.
           
Öz Uğur Spor'dan sakatlanan Ümit'e de sakatlığından dolayı geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Günün ikinci maçında Hicret Gücü Spor’la Fırat Ünv. Spor karşı karşıya geldi. Fırat Ünv. Spor’un favori olduğu maçta Hicret Gücü sürpriz yaparak güçlü rakibini attığı tek gölle mağlup ederken seyircilerin de beğenisini kazandı. Maçın sonlarına doğru Hicret Gücü Spor’dan Kaleci Akın ve Gökhan kırmızı kart görerek takımlarını 9 kişi bıraktılar. Maç da 1-0 Hicret Gücü'nün galibiyetiyle bitti.
         
Günün üçüncü maçında şampiyonluğun adaylarından olan Yol Spor'la Kovancılar Spor karşılaştılar. Zevkli ve çekişmeli geçen müsabakada taktik savaşı yaşandı. Yol Spor biraz daha istekli bir futbol sergilerken, Kovancılar Spor tecrübeli futbolcularının sayesinde rakibini durdurarak kontratak futboluyla ilk yarıda gol aradı. Yol Spor atak futbolunun meyvesini ilk yarıda attığı golle buldu. 1-0 öne gecen Yol Spor ataklarını azaltırken skoru korumaya yakın bir futbol segilemeye başladı.. Kovancılar Spor golden sonra daha atak oynamaya başladı, beraberliği de golden sonra ilk yarının sonlarına doğru buldu.. ilk yarı 1-1 berabere bitti. Maçın ikinci devresinde Kovancılar Spor atak futboluna devam ederken bir çok gol pozisyonundan yararlanamadı. İkinci devrenin ortalarında aradığı golü buldu 2-1 öne geçti. Yol Spor beraberliği yakalamak için tüm riskleri üstlendi ve bunun semeresini de maçın sonlarına yaklaşırken, uzatma dakikalarının hemen başında buldu. Yol Spor attığı golle beraberliği yakaladı, maç da bu skorla 2-2 berabere bitti.

Hakem triosunu bu maçta gösterdiği yönetimiyle kutluyorum.

Kovancılar Spor seyircisi play-off müsabakalarına zevk katarken eski amatör müsabakalardaki seyirci potansiyelini bizlere hatırlattı. Yanlız seyirci kardeşlerimde benim tek arzum sahada oynayan tüm futbolcuların bizim evlatlarımız olduğunu hiç bir zaman unutmamalarıdır. Küfürün hiç bir şahsa ve  topluma yakışmadığının hepimiz bilincindeyiz. Her zaman Kovancılar Spor seyircisini takdir etmişimdir, inşallah bundan sonra da beni yanıltmazlar.

Hakemlerimiz bu hafta genelde iyi maç yönettiler. Yardımcı hakemler zaman zaman orta hakemi verdikleri yanlış kararlarından dolayı zorda bıraktılar. Oyunu gerdiren kararlar verirken sonucunun nereye varacağını düşünemediler, daha politik olmalılar.

Genç takım müsabakalarına giden tecrübeli hakemlerimiz  genç sporcularımızın emeklerine daha saygılı davranacaklarına inanıyor tüm takımlarımıza başarılar diliyorum.
               
SAMİ TÜRKMEN

23 Yorum:

Kural18.org dedi ki...

Sami Hocam, yazınızı okudum, Amatöre bu denli gönül vermiş bir spor adamı ile daha önce karşılaşmadım. Teşekkür ederim.
Ancak yazınızın son paragrafında genç takım müsabakalarında görev alan genç hakemlerle ilgili yorumunuza katılmıyorum. Hakemlikte, maça çıka çıka tecrübe kazanılır, her maçta yapılan hatalar bir dahaki maçta telefi edilmeye çalışılır. Bu genç kardeşlerimizin gençler müsabakalarından hariç çıkacağı başka lig maçı yok. Burada yetişecekler. Hakemlerimizin yetişmeleri için, biraz daha hoşgörülü olmak lazım. Sonuçta burada yetişen hakemler, hem Elazığ Amatörünün geleceğinde rol olacaklar, hem de türk futbolu ile türk hakemliğinin geleceğinde. Hakemliklerinin ilk aylarında ya da yıllarında "katletmek" gibi tabirler bu genç hakemlerimizin şevkini kırarsa, Elazığ Amatörünün de Türk Futbolunun da geleceği olmumsuz etkilenir bu durumdan..
Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

hocam gençlerbirliği takımı dağıtacak veya hocaların anlaştığı ir takıma götüreceklermiş . siz bir spor adamı olarak ne söylersiz.ben bir sporcu velisiyim.

sami Hoca dedi ki...

Kardeş Tiryaki gençlik spor dagılmıyor sadece yetenekli sporcuları profesyonel yapacak veya gençlere ciddi manada emek veren takımlara üçreti karşılığında verilecek yoksa hocanın gittiği takıma götürecek diye bir karar yok
Takım olarak biraz küçülmeye gidilecek doğrudur artık maddi problemler ağır gelmeye başladı. hiç bir yerden yardım alamıyoruz.
sebeb maddi

Adsız dedi ki...

hocam genç takım maçlarını başkalarından duyduklarınızla değerlendiriyorsunuz.izlemediğiniz maçlara bu yorumlar sizin tarafsızlığınıza gölge düşürür. U 17 liginde yolspor un tiryakisporu yendiği maçtan bahsediyorsunuz. o maçta hakem tiryakispor lehine bide uydurma penaltı vermiş yani katletmeye çalışmışsa yolsporu katletmiş.hocam tiryakispor ilk mağlubiyetini aldı bu kadar tantana onun için,sormazlarmı adama daha önce aldığınız 11 maçıda bu hakemler yönetmedimi?hakemlerlemi maçları aldınız yoksa desem ne kadar ayıp olursa sizin bu yaptığınızda o kadar ayıp...yine söylüyorum sizin yolspora neden olduğunu bilmediğim bir kininiz var.

Adsız dedi ki...

ilk yarı yolspor 1-0 öne geçti ,onda bile ters yazmışsınız hocam, hakem triosunu tabi kutlarsınız.....

Adsız dedi ki...

Sami Hocam'a Cok teşekkürler Bizi dile getirdigi icin. Biz Elimizden Geldigi kadar takımımızı destekliyoruz. isterizki karşı takımlarında böyle bi taraftar toplugu olsun en azından rekabet olur.. Ama biz En iyisiyiz..

KovancılarSpor Taraftar Grubu amigoSu...

Sami Hoca dedi ki...

her kimsen terbiyesizlik yapma benim kinim olsa yüzünüze söylerim ben söyleyeceğimi ve yazacagımı acıkca yazarım. sende kimsen gördüğün zaman bu konuyu konuşalım tabi cesaretin varsa benim tüm maçları değişik sahalarda izleyecek halim yok sihirbazlığımda yok. tabi bize görede arkadaşlarımız var bizim adımıza orada maç seyreden dostlarımız var sadece bu hafta ki hakem hatalarıyla yorum yapma tarafsızlığıma gölge düşmez ben kimseden yemedim yedirmedim yol sporlada alıp veremediğim yok senin gibi cahiller öyle düşünüyorsa karar senin. yanlız yorum yazarken dikkat et insanların emeğine saygı göster Doğrudur Yazımda yanlış yazmış olabilirim onun içinde herkesten özür diliyorum doğrusu yazdığınızdır düzeltmeye calışacam.

Adsız dedi ki...

sami hocam ender hoca köy hizmetleri spordan hasan hoca daha görevdeken anlaşıp onu işinden etti siz tüfad olarak bunu nasıl değerlendirisiz bu iyi bi davranışmı

sami Hoca dedi ki...

kardeş yanlış duymuşsun bu konuyu ikna olasın diye anlatayım her iki hocayı ve köy hiz. spor futbol şube sorumlusunu bir araya getirip aynen düşündüğün konuyu sorduk yönetici biz hasan hocamıza yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ettik yönetim kurulumuz Ender ve Önder hocayla calışmaya karar verdi diye onların ve benimde bulunduğum toplantıda yüzlerine söyledi durum böyle kardeş Tüfad'ın hiç bir üyesi böyle çirkin olaylara hiç bir zaman tenezzül etmez tüfad'da buna izin vermez. saygılarımla

Adsız dedi ki...

sağol hocam açıklama için tşk.

Adsız dedi ki...

evet sami hocam sizin emekleriniz tartışılmaz ama nedense tiryakisporun yenildigi hafta gençler müsabakalarından bahsetmeniz bnada mantıksız geliyor.....evim dogukentte oldugu için bütün maçları islerim yolspor tiryaki maçında artık yolsporlular çıldırma noktasına geldi ama tiryaki hakemler sayesinde maçı 1-0 almayı başardı... o zmn nie hakemlerden bahsetmediniz ya da önceden bunu sorarım size kusura bakmayın....

Adsız dedi ki...

bu bahsettigim maç ilk maç:.....

Adsız dedi ki...

siz peki kendi bünyenizdeki 1 arkadaşı kendi kulübüne kötüledinizmi kötülemediniz mi yazılı olarakda isimsiz fax çekerek sayın sami türkmen dsi de çalıştığınız halde bu tk da neden hiç görev almıyorsunuz vede tiryaki sporda göreviniz ne bunu açıklarmısınız

Adsız dedi ki...

ve ben sizin duruş ve mesafe konusundada eşit olduğunuza inanmıyorum kibir bir insanın en kötü zaafıdır hele ben her şeyi bilirim havası ise o insanın en büyük düşmanıdır sayın sami türkmen

Sami Hoca dedi ki...

Adsız diye yazmışsın ama hocam keşke gelip yüz yüze konuşsadık daha iyiydi nasıl senin calıştırdığın takım haksızlığa uğrayıp yenildiği zaman feveran ediyorsan tiryaki sporda benim kulübüm ve her ay ben bu kulübe cebimden 250 Tl veriyorum sen takım calıştırıp para kazanıyorsun. Hiç bir zaman kibirli olmadım olmamda Kİbir ALLAH'a mahsusdur biz kim oluyoruz. Tüfad üyesi arkadaşı Tiryaki spor Yönetim kurulu olarak kulübümüze 2 yıldır yaptığı eylemler için bir rapor yazarak bildirdik Tiryaki Gençlik spor Futbolcusunu sahanın ortasında tokatladığı için Ve son hafta hocamızın yönetim kuruluna sunduğu rapora göre futbolcularımıza küfür ve hakaretten dolayı yazdık bu cocukların velileri biz coçuklarımızı küfür yemek içinmi bu takıma yolluyoruz niye sahip cıkmıyorsunuz diye şikayetlerine son vermek için yönetim kurulumuz bu kararı aldı. hocam keşke bunu yüz yüze konuşsaydık öyle isimsiz yazmasaydın
Yol sporla bi davam yok bunu böyle yansıtman sana yakışmıyor haksızlığa uğradığınız maçlar olursa bana yaz veya bildir onoda yazayım tüm takımlarımız buna dahil.(hocam tahmin ettiğim sen veya her kimsen keşke cesaretini toplayıp yüz yüze konuşmamızı denesen saygılarımla

sami hoca dedi ki...

Hocam Tiryaki spordaki görevim Genel sekreter. her şeyi bilsem bende sizler gibi para kazanacağım bi kulüp bulurdum. Yazı imzasız değildi Tiryaki Spor Yçnetim Kurulu adına cekilmiştir. Yönetim kurulundaki herkes imza atmış sayılır. DSİ spor'a gelince Yıllarca top oynadım yönetiçilik yaptım Hocalık yaptıp Kurucusu olarakta 1981 yılında emek verdim bilmeden konuşmak kolay şimdide Başka arkadaşlarımız o görevi yapıyorlar aklınca beni karalamak için bir acık arıyorsun ama öncede dedim yalakalık ve adamcılık yapmadım yapmamda tek amacım Elazığ Amatörüne hizmet etmek bazıları gibi para kazanıp başkalarının sırtından rant sağlamak deyil inşallah daha anlamışsındır Sami Hocanın kim olduğunu hocam saygılarımla

Adsız dedi ki...

hocam futbolcuları ücreti karşılığı diğer takımlara vereceğiz diyorsunuz .bu parayı futbolcularamı dağıtacaksınız.sizde doğal olarak hem amatöre hizmet hemde para kazanmak için bu işe girmedinizmi.yoksa iyi futbolcularınızı memleketinizin takımı elazığspora değilde ,niye çanakkale dardanele veresiniz.d gençlerde icabi hoca varken tiryakispor yenilince futbolcularınız hakem dahil herkese küfür ettiler daha 95-96 doğumlulardı.icabi hocaya sorabilirsin.rıza hocaya, kaleci serdara 3 er bin tl verirken kendi çocuklarınıza ne verdiniz.tiryakispor da hep siz ön planda görünüyorsunuz.diğerleri sizi bu kadar yalnız bırakırken siz niye milletle kötü oluyorsunuz hocam bak onlar köy hizmetlerine gittiler, oraya bişeyler katacaklarınada eminim ama gidiş şekilleri hoş değil,sizi karalamak için bunları yazmıyorum.sizide üzmek istemem emin olun yanınıza da gelip medeni şekilde bunları konuşacağım.hocam sizin duruşunuz ve kişiliğinizede asla saygısızlık yapmam ,yapamam.

Adsız dedi ki...

en kral hoca sami hoca selamlar,saygılar hocam.her soruya verdiğiniz dürüst cevaplar ve demokrat duruşunuzdan dolayı tşk.ler,

Adsız dedi ki...

Hocam; öncelikle amatöre verdiğiniz emekten dolayı şükranlarımı sunarım. Ben yazınızda bir yeri anlamadım. Hakem nasıl politik olacak? Açıklar iseniz sevinirim. Saygılar.

Adsız dedi ki...

Bu sayfa ile değil bu site ile ilgili bir eleştirim olacak. Yorum sayfasının sağında bir sayfada aşağı-yukarı hareket ederken bizim ile hareket eden "ilişkiye açık" göğsü biraz dekolteli arkadaş arayan bayanlar bu siteye yakışmıyor.

isimsiz dedi ki...

A GENCLERDE SÜPER Bİ YARIŞ VAR HOCAM SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ MAÇLARI İZLEDİNİZ Mİİ ŞAMPİYON ADAYLARII KİMLER OLUR A GENCLERİ NASIL YORUMLUYORSUNUZ DÜŞÜNCELERİNİZİ ALABİLİR MİYİM

Adsız dedi ki...

herkese selamlar. ben bır amator lıgı ızleyen bır seyırcı olarak gorus bıldırmek ıstıyorum. elazığ beledıyespor hersene dunya kadar para dokuyor amatore ama sonuc sııfır elde var sıfır. sankı takımı elazıg takımlarını yenmek ıcın kuruyolar. dısarda hıcbı basarı yok. gıdıp azerbaycanlardan kaka ları getırıp burda yedırmeye calısıyolar ama yınede bı yolspora bı ozugura bı kovancılara boyun egıyolar ıste buda elazıg cocugunun nefsı oluyor. keske bıraz gorebılseler bunu elazıgda onlardan daha ıyı futbolcu oldugunu gorseler bıraz ama nerde.... beledıyespor artık ceksın elını etegını bu ısten konusarak top oynuyolar ayak calısmıyor dıl calısıyor hocalar bunu goremıyolarmı anlamıyorum. hocam sızden ıstegım boyle kluplerı uyarmanız... bıraz da etrafındakılerı gorsunbler hep aynı kısılerı alıp takımlarında oynatacaklarına saygılarımlaaaa...

sami Hoca dedi ki...

arkadaşlar ben sadece bu siteye yorumlarımla ve ilimizin amatörünü türkiyeye ve dünyaya duyurmak amacıyla yazıyorum sitenin düzenlemesi sayın site yöneticisine aittir takdir onlarındır. A gençleri zaman zaman seyrediyorum yetenekli bir cok futbolcu var inşallah bu coçukları ilimiz yönetiçileri değerlendirir kim şampiyon olur bilmem iyi olan olsun . Belediye sporla ilğili yorumlarınıza saygı duyarım uyarmak veya akıl vermek bize düşmez biz sadece bize göre etik olanları yazarız anlayan anlar

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi