23 Kasım 2009

İstanbul: Ayazağa- Güllüoğlu= Kardeş-Kardeş 1-1



1–1'LERİNİ ÜZMEDİLER
GÜNLER ÖNCE YORUMCULARIN;
Ayazağa-Kağıthane Güllüoğlu
Stad: Ayazağa Atatürk Stadı
22 Kasım 2009 Pazar
Saat: 14.15
Hakem: Özer Bektaş (Klasman Hakemi)
Lider Ayazağa ile dördüncü sırada bulunan Kağıthane Güllüoğlu’nun maçı çok çekişmeli geçecek. Kağıthane’de Levent ve Andaç sakat. Ayazağa’da ise Erhan cezalı. Ben Dodo gibi banko Ayazağa diyemiyorum ancak Ayazağa’nın ev sahibi olma avantajı ile bir adım üstün gözükdüğü de inkar edilemez. Ayazağa genç ve çok iyi takım olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Kadrosunda da Savaş, Kaya, kaleci Yusuf gibi çok iyi futbolcular var. Ancak Kağıthane’de de Muzaffer gibi, Fırat ve Orçun gibi kaliteli oyuncular var. 2 dost takımın maçında ben öncelikle beraberlik bekliyorum. Gerçi kim yenerse fark etmez, ikisi de bizim takımımız ancak ben beraberlik bekliyorum.
BURAK KURTULUŞ

Ayazağaspor-Kağıthane Güllüoğlu
Mutlak favorim coşkulu seyircisi ve iç sahadaki başarılı galibiyet serisi Ayazağaspor. Kağıthane için de her ne kadar var olmak yada havlu atmak gibi bir maç olsa da ben Ayazağa takımının bu maçı banko kazanacağı görüşündeyim.
DODO

Farklı yorumlarına karşı ...

KAĞITHANE GÜLLÜOĞLU SPOR KULÜBÜ’NDEN ;
22 Kasım Pazar saat 13:00’te Ayazağa Atatürk Stadına girişten itibaren, maçın oynanış süresi ve bitiş düdüğüyle 1-1 berabere sonuçlanan maç sonrası yönetim kurulumuzu ve futbolcu kafilemizi Keskin Restaurant’ta muhteşem bir ev sahipliğiyle ağırlayan, Şişli Spor Kulüpleri Destekleme Derneği ve Ayazağa Spor Onursal Başkanı Sn. Ahmet Karaman’a, kalbinin sıcaklığı yüzüne vurmuş Ayazağa Spor Kulübü Başkanı Sn. İbrahim Keskin’e, kulübümüzde forma giymiş sarı-yeşil renk aşığı kardeşimiz Sn. Ahmet Keskin’e ve Ayazağa Spor yönetim kurulu üyelerimize,

Bir takım nasıl desteklenir sorusuna en güzel cevap:
Ayazağa Meydan sözünü doğrularcasına Turgay Tokel kardeşimizin önderliğinde tüm Ayazağa Spor’a gönül vermiş renktaşlarımıza başarılar diliyor saygılarımızı sunuyoruz.

Yönetim Kurulum Adına
Nejat Güllü
Başkan


1 Yorum:

Adsız dedi ki...

YAN YANA 2 SEMT,SARI-YEŞİL RENKLERE GÖNÜL VERMİŞ İNSANLARIN FUTBOL KARŞILAŞMALARI HER ZAMAN ÇOK GÜZEL VE ZEVKLİ OLUUR.LİG SONUNDA TAKIM İNŞAALLAH TERFİLERE GİDER.
KAĞITHANELİ HOVARDALAR.

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi