2 Kasım 2009

Diyarbakır: Futbol Geliştirme Merkezi Seçimleri Yapılıyor


05 Kasım 2009 Perşembe günü V.A.Cemil Serhadlı Spor Kompleksinde (Beyaz Tebeşir) (FTEM) Futbol Teknik Eğitim Merkezi bünyesinde nitelikli 1997, 1998 ve 1999 doğumlu kulüp bünyelerindeki oyuncuların seçimi yapılacaktır.

Öğrenci futbolcuların okul durumlarına göre yapılacak olan seçmelere, sabah okula giden öğrenciler 14:00’da, öğleden sonra okula giden öğrencilerin seçmeleri de sabah saat 09:00’da yapılacak.

İl Temsilciliği tarafından yapılan açıklamada, Kulüplerin sporcularını malzemeleri ile birlikte getirmeleri istendi. Ayrıca seçilen oyunculara tüm malzemeleri (tff) tarafından (ayakkabı hariç) verileceği bildirildi.


Futbol Eğitim Merkezleri (FTEM) Nedir?
Futbol Teknik Eğitim Merkezleri'nde her yıl 3 bin yıldız adayı yetiştirilecek!

Türkiye Futbol Federasyonu Futbol Geliştirme Merkezi tarafından geliştirilen Futbol Teknik Eğitim Merkezleri (FTEM) 1 Kasım 2009'da ilk olarak 50 il ve ilçemizde faaliyete geçiyor. Her yıl sayısı artırılarak tüm yurtta faaliyet göstermesi planlanan FTEM'lerde, FTEM antrenörleri ve TFF bölge antrenörleri tarafından seçilen 10-11-12 yaşlarındaki yetenekli çocukların belirli standart ve kalitede eğitim alması sağlanacak.

Kulüplerin ve milli takımın alt yapılarına nitelikli oyuncu kazandırılmasını sağlayacak olan FTEM'lerde her yıl 3 bin elit futbolcu adayı yetiştirilecek. FTEM'lerde görev yapacak UEFA B lisansına sahip antrenörlere Türkiye Futbol Federasyonu tarafından 4 günlük bir eğitim semineri düzenlendi. Seminerde FTEM Çalıştırıcısı kursiyerlere;

• Futbolcu Seçme ve Değerlendirme
• Futbolda Beceri Öğrenimi ve Gelişim Evreleri
• Ritim & Koordinasyon
• İletişim & Pedagoji
• Kaleci Eğitimi

konularında eğitim verildi.



FTEM Merkezleri ve Çalılştırıcı Antrenörler Şöyle:




0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi