12 Ekim 2009

Aydın: Aydın Belediye Didim’i Eli Boş Gönderdi

Aydın Süper Amatör Ligine Aydınspor’u 4-2 yenerek başlayan Aydın Belediyespor renktaşı Didim Belediyespor’a da acımadı. Ligin ilk haftasını bay takım olarak geçen Aydın Belediye arka arkaya ikinci galibiyetini aldı. Adnan Menderes Stadında oynana karşılaşmanın ilk dakikalarında gol arayan takım Didim’in mavi-beyazlı ekibi Didim Belediyespor oldu. 27’de Semih’in arka direğe yaptığı ortada Oktay’ın volesini kaleci Murat karşıladı. Devam eden pozisyonda Osman’ın ceza alanı içinde Semih’i yere indirdi. Hakem devam dedi. 30’da Didim Belediye’de Mehmet kimsenin beklemediği anda 30 metreden çok sert vurdu top üst direği sıyırdı. 40’ta ani gelişen Aydın Belediye atağından Atıf, Erhan’la girdiği verkaçta ceza alanı sol çaprazından direk dibine vurdu. Kaleci Murat’tan dönen topu Atıf bu kez uzak köşeye nişanladı 1-0 62’de Aydın Belediye defansından şık çalımlarla sıyrılan Oktay’ın plasesi direği sıyırdı. 64’te Oktay bu kez altı pastaki Semih’e çıkardı, Semih’in plasesi topu Aydın Belediye ağlarına gönderdi 1-1 66’da Erhan ceza sahası ön çizgisinde iki oyuncuyu çalımladı, kaleci Murat’la karşı karşıya kaldığı pozisyonda kalecinin sağından topu filelere gönderdi 2-1 72’de Osman’ın ayağının altından kaçırdığı topu önünde bulan Cavit’in şutunda kaleci Murat mutlak golü önledi. 74’te Semih soldan Atıf’ı kaçırdı. Kaleci ile karşı karşıya kalan Atıf maçın skorunu belirledi. 3-1 Stat: Adnan Menderes
Sitemizin Yayın Hayatının Devamı İçin Reklamların Tıklanması Önemli!!!
Hakemler: İbrahim Bekler** Mustafa Beşpınar** Eren Özyemişçioğlu** Aydın Belediye: Murat*** Mikail** Mustafa Akcan*** Osman** Sercan** Mustafa Adamasan*** Orçun** (Dk. 88 Barış?) Oktay** (Dk. 58 İbrahim Berk **) Atıf*** Semih** Erhan *** (Barış Mayadağ**) Didim Belediye: Murat** Ferdi** Özgür** Oğuz** İbrahim*** Ercan** Mehmet*** (Dk. 72 Ali*) Cevahir* (Dk.46 Cavit**) Smih*** Ahmet** Oktay** (Dk. 75 Tuncay*) Sarı Kart: Mikail, Osman (Aydın Belediye), Murat, İbrahim, Semih (Didim Belediye) Kırmızı Kart: Dk. 68 Ercan (Didim Belediye) Goller: Dk 40- 74 8Atıf, Dk.66 Erhan (Aydın Belediye) Dk. 66 Semih (Didim Belediye) Haber: Cavit ESKİCİ / Aydın

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

Fenerbahçe'yi Fenerbahçe stadında 6-1 yenerek adeta tarih yazan Aydınspor'un tekrar profesyonel liglere dönmesi temennisiyle...

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi