1 Ekim 2009

Hakemler: A2 Ligi 6. Hafta (30 Eylül) Görev Alan İl Hakemlerinin Maç Sayıları Güncellendi


A2 Bölgesel Liginde 6. hafta karşılaşmaları bugün (30 Eylül) oynanan karşılaşmalar ile tamamlandı.
A2 Liglerine her bölgeden il hakemleri atanmaya devam ediyor. Yapılan atamalar değerlendirildiğinde, illerde yetenekleri ve başarıları ile ön plana çıkan il hakemlerinin ikinci ve üçüncü maçlarını aldıkları görülüyor.

Klasman hakemliğine yetiştirme açısından İl Hakem Kurulları'nın duyarlı davranarak, başarılı ve yetenekli hakemlerini ön plana çıkardıkları, gelecekte hakem camiasına faydalı olabilecek hakemleri yetiştirmeye çalıştıkları gözlendi.

Tabi bu durum Diyarbakır için hala geçerli değil. Geçen yazımızda tüm illerde A2 liglerine il hakemleri verilirken, Diyarbakır İl Hakem Kurulu'nun A2 Ligi 2. haftasında klasman hakemi verdiğini, il hakemi yetiştirmek yerine "Aman maçta bişi olmasın, aman olay çıkmasın, bize laf gelmesin" gibi çağ dışı mantıkla hareket ettiğini yazıp, Diyarbakır il hakemleri adına acımızı paylaşmıştık.

Aynı ÇAĞDIŞI, AKLI DERNEK SEÇİMLERİNDE KALMIŞ, Diyarbakır İl Hakem Kurulu, A2 Ligi 4. haftasında da yine aynı hakemleri bu maça verdiğini dumur olmuş bir şekilde görmüştük. Üst üste neden aynı hakemler verildi, başka hakem yok mu diye sorguladığımız yazımızdan sonra, bizleri arayan Diyarbakır'dan dostlarımız, "2. hafta oynanması gereken karşılaşmanın oynanmadığını, bu hakemlerin para alamayacağından dolayı, almaları gereken parayı alsınlar diye, 4. hafta tekrar verildi" gibi ÖZÜRÜ KABAHATINDAN BÜYÜK açıklamalarda bulundular. Para da neymiş, bu il hakemleri böyle maçlara sezon sonuna kadar parasız bile çıkar Eyyy Diyarbakır İl Hakem Kurulu... Bu parada gözünüz mü var nedir? Dernek yetmedi mi?

A2 ligi 6. haftasında ise yani bu hafta, dün oynanan karşılaşmaya ise, ÇAĞDIŞI, AKLI DERNEK SEÇİMLERİNDE KALMIŞ Diyarbakır İl Hakem Kurulu'nun verdiği hakemlere bakın:

Hakem: M.Şirin USLU
Yrd.Hakem: Mehmet ÇELEBİ
Yrd.Hakem: Sıtkı KARAKAŞ
Dörd.Hakem: Esra KIZIL




M. Şirin USLU kardeşimiz, aslı 1969 doğumlu, kimliğe göre 1974 doğumlu, (Coşkun CİVELEK'ten sonra) Diyarbakır'ın en yaşlı, klasmanda hiç bir iddiası bulunmayan il hakemi...


Sıtkı KARAKAŞ ile Esra KIZIL kardeşlerimiz ise, hem yaşları hem de yetenekleri bakımından gelecekleri parlak olan hakemler..



Bütün iller hakem yetiştirmek, tecrübe kazandırmak için yetenekli, başarılı, genç hakemlerini ön plana sürerken, ÇAĞDIŞI, AKLI DERNEK SEÇİMLERİNDE KALMIŞ Diyarbakır İl Hakem Kurulu'nun verdiği hakemlere bakın.. Benim feryadım boşuna mı.. Ey AmatorFutbolum okuyucuları.. Takdir sizin, yanlışsam yanlış deyin....

13 Yorum:

Adsız dedi ki...

nerde butun illeri verıyorlar.3.bölgede neden hep ankara hakemlerı cıkıyor cogunluk.kırıkkale yozgat kırsehı cankırı hakemlerı neden yok hıc maca gıdemeyen ıl hakemlerı var.basarılarının devamını dılıyorum.böyle hakem yetısır dogru devamm

Adsız dedi ki...

keske haksızsın dıyebılselerdı yazıkkkk ...

Adsız dedi ki...

Hani Bir Şarkı Vardır "Uslan Artık Deli Gönül" Diye... Uslanmaz Bu deli akıllılar... Biliyorum Bu ne ilk olacak nede son bu atamalar aynen böyle devam edecek ve bir sezon daha böyle bitecek sonuç ne olacak yine onlarca hakkı yenilen hakemler ve yine umut, hayal kırıklığı... Artık yazık bile diyemiyorum...

Adsız dedi ki...

Allah dan bulsunlar kul hakkı yıyorlar.

Adsız dedi ki...

YAFFF SAYIN ADMIN NIYE OLE DIYOSUNUZKI SIRIN USLUNUN KENDISINE SORUN ODA SAGLLIK ICIN SPOR YAPTIGINI SOLEYIII NE VAR BUNDA YANI ONCE CAN GENC ARKADASLARIN ONUNUN ACILIP ACILMAMASI ONEMLIMI SIZCE :)

Adsız dedi ki...

fotograftaki 10 kişi hakemlik yapamıyor şu anda sizce neden ben söyleyeyim adam olmadan kendilerini adam saydıkları için neyse siz admin bey boş verin a2 yi felan hakemlik kariyerinizde bu tür maçlara çıkamadınız en iyisi yorum da yapmayın.bu arada senin diyarbakır da dostun mu var artık onlar senin yanında maç almak için duran zavallılar sadece sen buralardan giderken kim seni yolculadı iki aday hakemden başka seni yolculamaya gelen bir de bekir vardı o bile yanında 5 dakika oturmadı ama yine de gelmesi göz yaşartıcı bir hareket.....şimdi gelsen yanına gelmez bence neden mi çünkü artık sen maçları vermiyorsun da ondan bak işte bizim sevgimiz demekki candan maç almak için değil maç almak için olsaydı bizi tehdit ettiğin zaman yanında olurduk. hani biz evde oturacaktık sizin yanınızda olmayanlar evde oturacaktı.şimdi kimlerin evde oturmak zorunda olduğu açıkça belli ahmetler...bekirler ...kazımlar... abileri olarak üzülmüyorum mu tabıkı üzülmüyorum koskocaman adamlar kimin yanında olduklarını bilmiyorlar ise evde otursunlar ve oturacaklarda

Adsız dedi ki...

"Evde Oturmak" demek, amatör maça çıkmamak değildir. Diyarbakır 2 senedir klasmana adam çıkaramıyor.. Bundan sonra da çıkaramayacak.. İşte o zaman evde oturmanın ne anlama geldiği anlaşılacak. Bekleyip görelim...

Adsız dedi ki...

o amatoru begenmeyen ınsansan bu sıtede ne ısın var senın eyyyy admın bey begenmıyorsan amatoru neden bu yazıların o amator maca cıkamayan yalakalarınız sımdı cıkılan maclara boynu bukuk bakıyorlar.....ama hakta edıyorlar...sen begenmedıgın amator maclarda neler yasadıgını herkes bılır sılahlar bıle patladı senın yonettıgın maclarda hakemlıkten anlamayan adamsın ve ahkam kesıyorsun ....

Adsız dedi ki...

Silahların patladığı maçta, herkesi yere yatırdık Allaha şükür, sıkıntı yok :))) E ne yapsınlar onlar da bilemedi hangi hakeme sıkıntı yapacaklarını :))) Ayrıca sevmek sevilmek muhabbetine gelince, dernekten küfürlerle kovduğunuz, size ana avrat küfür eden HACI'yı başınızın tacı yaptınız, abi abi diye etrafında eteğinden tutar oldunuz. Demek ki sevgi saygı ile alakalı değil, tamamen duygusal($) sebebleriniz varmış.. Ha biz HACI' yı seviyoruz da ondan eteğindeyiz diyorsan, küfür yedikçe insanları daha çok sevdiğinize inanırım o zaman. Boşver şimdi bunları.. Geçmiş geçmişte kaldı. Ölen öldü kalan sağlar bizimledir. Geleceğe bakmak lazım... Herşeyi bırak kenara.. Bu hakem ve gözlemciler maç sayılarını yayınlamamızı nasıl değerlendiriyorsun... İyi oldu mu sence.. Devam edelim mi.? Bir fikir ver.

Adsız dedi ki...

sen oguz sarvanın kafasında gıdersen daha cok kaybedersın gecmıste de gıttın onun dedıklerını sozde hakemlere soyluyordun mhk boyle ıstıyor dıyordun ve mhk senı ıstıfa ettırdı ıste yıne oguz sarvanın eskı ıslerınden bırını yapıp onun arkasından gıdıyorsun yıne yarı yolda kalacaksın bırak bu ıslerı ısıne gucune bak hakemlıkte kaybettın kayıp cocuklara egıl sen bak ulkede bırsuru kayıp cocuk var bos ver bu hakemlık sevdasından ve yonetıcılıkten ne hakemlıgını yapa bıldın ne de yonetıcılıgı sımdı ulkeye yararlı bır memur ol.......

Kural18.org dedi ki...

Sen onu bunu boşver de, seni bile sitemin has okuyucularından yaptım yaa.Helel olsun bana:))) Baktım İP ye, günde 4-5 kez girip göz atıyorsun siteye. Demekki doğru yoldayız. Durmak yok yola devam:))))

Adsız dedi ki...

bazen kalıtelı sıtelerın degerını bılmek ıcın boyle yalan dolu sıtelere gırmek gerekıyorkı kalıtelı sıtelerın degerı anlasılsın dıye bır de ıp felan gec bunları hala yalan soyluyorsun ben sureklı ayrı ıplerden gırıyorum gec bunları artık yalan dolan nereye kadar eyyyyy admin

BEKİR EKİN dedi ki...

slm arkadaşlar bugün diyarbakırda yapılan aylık seminer toplantısında bi arkadaşım dediki senin hakında nette yorum yapmışlar okudunmu bende daha yeni gelip bu yorumu okudum ve kendini bilmeyen biri ismini vermeden benim hakımda yorum yapmış bari ismini yazarsa içim yanmaz yüzüne iki kelime diyebilirdim ama korkak insanlar isminide yazamaz hakemlikte yapamaz... gelelim asıl konuya eski il hakem kurulu üyelerinden sayın ajdan hocam bugün diyarbakıra gelse başımın üstünde yeri vardır herkesten önce ben koşarım onu karşılamaya çünkü adam gibi adamdır... bazı arkadaşlar beni kendileriylen karıştırıyorlar ben kimseye yalakalık yapmadım ama bazıları yapıyor ve rüzgar hangi tarafa eserse onlarda o tarafa gidiyolar ama bilmiyorlarki bir tarafın adamı olmak aciz ve korkak kişilerin işidir. ben kimsenin adamı olmadım olmamda birinin adamı olduğun zaman o kişinin karısı olduğunuda kabulenmektir. ben hep kocalık yaptım kadınlık yapmadım bilmem anladınmı ve yukarda yorum yapan kişi kör herhalde ben sezon açıldığından beri idmanlarımada,toplantılarada ve aylık seminerlerede katılıyorum eğer gelmemden rahatsız oluyorsada hangi taş büyükse gidip kafasını o taşa vursun... ''EVDE OTURMUYORUM YANİ'' benim kimseylen bir sorunum yok eski ve yeni il hakem kurulumdaki abilerimede hakem hocalarımıda bu güne kadar bir saygısızlık yapmadım yapmamda onlar bana hangi görevi layık görseler bende elimden gelenin en iyisini yaparak onları mahçup etmem ve birdaha kimsenin benim hakımda yorum yapmasını istemiyorum internet sayfalarından adam gibi gelip yüzme söylesin kimin ne sorunu varsa kadın gibi arkamdan konuşmasın...

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi