8 Eylül 2009

Balıkesir: Küçük Kasaba'nın Büyük Mücadelesi Manyas Spor

Evet küçük ama sevimli bir yer olan Manyas'tan bahsediyorum. Fazla desteği olmayan Manyas Spor'dan söz ediyorum. Tam anlamıyla sahip çıkılmayan sadece birkaç kişinin olağanüstü mücadelesiyle ayakta kalmaya çalışan bir Manyasspor.

Bu sene bunca olumsuzluğa rahmen cesur bir kararla süper Amatör Kümede mücadele edecek ve başarılı olmaya çalışacaklar. İnanıyorum başaracaklar da. Mali yük fazla olmasına rahmen bunun üstesindende geleceklerdir. Ben aslen Manyas'lı olmamama rağmen Manyas Spor GÖNÜL VERMİŞ BİRİYİM. verilen mücadeleyi takdirle karşılıyorum. Lütfen bu takıma sahip çıkalım. Geçen çok üzücü bir olay oldu. 2. Başkan Ergün esnaftan para toplayarak antreman topları almaya çalışıyordu, imkanım olsa 1000 tane top feda ederdim. Helal olsun Ergün kardeş, babanın hayrına değil Manyas'ın hayrına bir kez daha helal olsun sana.

MANYAS'IN İLERİ GELENLERİ LÜTFEN İLİNİZİN TAKIMINA SAHİP ÇIKIN !!! Unutmayın sizin evlatlarınız burda mücadele ediyor.

Ercan NOYAN

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi