6 Mayıs 2009

Adana. Baklalı Spor'dan 3 Maç Saha Kapatma Cezasına Tepki

22 Nisan 2009 tarihinde oynanan Baklalı Spor-K.Esnaf Spor 2. Amatör karşılaşmasında yaşanan saha olayları nedeniyle, Adana Futbol Disiplin Kurulu, Baklalı Spor'a 3 maç saha kapatma cezası verdi. Bu ceza üzerine açıklama yapan Baklalı Spor Yönetimi, verilen cezaya tepki göstererek "Takımımızın önünü kesmeye çalışıyorlar ama biz bu sezonu ŞAMPİYON olarak bitireceğiz " dediler. Açıklama aynen şöyle: "22/04/2009 tarihinde Baklalı Spor ile K.Esnaf Spor arasında oyanan macta yaşanan olaylardan dolayı sahamız 3 maç kapatıldı. Yalnız şu bir gerçek ki bu maç içerisinde yaşanan olayların hiç biri saha kapamaya neden değildir. BU haksızlığa kim dur diyecek. Biz Baklalı Spor camiası olarak bu yapılan cezayı kesinlikle hakedecek hiç bir sebebin olamadı gibi bu şartlarda birileri bu takımın önünü kesmeye çalışıyorlar. Şunu bilsin ki herkes bu takım bu tarihi fırsatı hiç kimseye vermeyecek ve de bu gruptan hakkı ile ŞAMPİYON olarak çıkaktır."

5 Yorum:

Adsız dedi ki...

Baklalıspor Kaptanı Necati.Yönetimimiz Zaten gerekli Açıklamayı eN GÜZEL şekilde yapmışlar ellerine sağlık diyorum ve ekliyorum.Bize bu tarihi cezayı veren kurum ve kuruluşları vicdana davet ediyorum.Gecen sezon süper liğde oynanan dünyanın sayılı derbileri arasında gösterilen Galatasaray-Fenerbahçe arasında oynayan maçı izlemelerini tavsiye ediyorum.Ve bu yıl Ali Samiyen stadında oynayan elbette hiç kimsenin istemedigi yumrukların havada uçuştugu genç güzel arkadaslarımız Semih ve Arda gibi hepimizin örnek aldıgı iki ismin aldıgı cezaya bakmalarını isitiyorum ve Hakemlerimizi sagduyu çagırıyoruz hepimiz işimizden gücümüzden ailemizden çocuklarımızdan ödün vererek bu yolda ugraş veriyoruz..hakkımız gasp edilmesin bütün hakemlerin elbette vicdanı var onlarda bu işten ekmek parası kazanıyor kimse tezgaha kurmasın biz tezgahları bozmayada and içtik allah şahidimiz olsun kimse önümüzü kesemeyecek alnımızın akıyla kupayı kaldıracağız.

Adsız dedi ki...

isimsiz!! rezalet bi hakemin senaryosunu çizdigi k.esnaf maçında sahaya 1 tane taraftarımız atlamamıştır.sahaya sadece 1 su şisesi atıldı diye 3 maç ceza veriliyorsa adana futbol disiplin kurulunun vicdanından artık tüm baklalıspor halkı ve ben şüphe ederim..akşam evlerine gidip nasıl yatabiliyor bu tip adamlar oda merak konusu içi sızlar insanın 25 yıl tarihinde şampiyonluk görmemiş bi takım aslanlar gibi dolu dizgin giderken kişi veya kişiler tarafından engellenmeye çalışıyor elbette baklalı halkı sessiz kalmayacak her zaman bu cezaya tepkimizi en sert ve kanuni biçimde koyacağız.kaptanımız necatinin sölediklerine bizzat katılıyorum cezayı veren kurum veya kuruluşlar gitsinler Galatasaray--Fenerbahçe maçındaki olayları izlesinler o zaman nasıl yanlış yaptıklarını anlayacaklardır.hiç uzağa gitmeyelim yunusoğlu belediye maçında sahaya 50 taraftar atladı futbolcumuza saldırıldı anamıza avradımıza sövüldü takviye jandarma ekipleri sahaya intikal etti cezamı yok!! orada gözlemci yokmuydu orada hakem yokmuydu orada vicdan yokmuydu.tüm adana basınını sagduyuya davet ediyoruz lütfen bu olayların geçiştirmeyin üstüne gidinki hak eden hakkını alsın bizler sizin kalemlerine güveniyoruz adaletli yazılarınıza her zaman inanıyoruz 25 YILLIK TARİHİ OLAN KULÜBE TARİHİNİN EN AĞIR CEZASINI VEREN ADANA FUTBOL DİSİPLİN KURULUNU BURDAN KINIYORUZ.''

soner dedi ki...

ben total soner baklalıdan olması gereknlerı yapmayan hakem arkadaslarımıza burdan ne demelı bılmıyorum bız kunduracı esnaf macında elımızden geldıgı kadar kımsenın kılına zarar gelmesın dıye ugrastık ve bu ugraslarımız sonucunda bızden hcbırsey yapmayan 2 tane onemlı oyuncumuz kırmızı kartla odullendırıldıler cunku hafta sonu yunusoglu macımız vardı ve bız yunusoglu ıle berabere bıle kalsak yunusoglu lıge havlu atacaktı bızde herturlu bıze karsı mucadele eden tum bızden olmayan camıalara ınat yunusoglunda dovule dovule ıkı tane jandarma nın hıcbırsey yapamaması sonucunda takvıye gelmelerını bekleyerek dayagımızı bır guzel yedık ben su konusmayı sızınle paylasmak ıstıyorum hakeme dedım kı kavgayı 9 numara baslattı dedım gozunun onunde oluyor dedım hakem bana dondu o sıze vurmaz ben onu tanıyorum ...
ıyı o zaman tanıyorsun dıye bu adama kufurler eslıgınde her deplasmana gıden takımlara yapılması gereken neyse onlara gore haklı olarak yapsınlar bızım oyuncumuz tokat yıyor gozlemcı gelıyor hakeme dıyor kı at bunu ve gozlemcı o oyuncumuzu attırıyor ve bız eksık kalıyoruz her hafta ama yapılması gereken ne varsa yapıp bu takımı sampıyon yapacagız her hafta bır takım safdısı kalıyor bu hafta da bız ALLAH'IN İZİNİ İLE yenecegız ve sampıyonluk yolunda sadece 3 puan baska takımların ne yaptıgına bakmadan bıze yeterlı olacak sampıyon baklalı olacak ve ne yaparlarsa yapsınlar hemde NAMAGLUP olarak 25 senelık sampıyonluk ozlemını dındırmemızı kımse ama kımse engelleyemeyecek bu yapılanlar bızım moralımızı bozuyor tabıı kı ama bızı kenetlenmız oln bızı fazlası ıle daha da kenetlıyor bunu bır anlayabılseler emellerıne ulasamayacaklarını o zaman bılecekler 6 macımız kaldı ve 4 puan daha alırsak sampıyonuz total soner demıstı(2 macımız hukmen bu arada) dersınız SAMPİYON BAKLALI

Adsız dedi ki...

Anlam veremediğim bir konu var.Bu sporda iyi olan kazanıyor ama neden kimse bunu çekemiyor.Biz Baklalıspor olarak sezon öncesi çok çalıştık ve çalışmamızın sevincini şuanda namağlup olarak zirvede yaşıyoruz.Burdan tüm Türkiye Futbol Federasyonu'na sesleniyorum.Türk futbolunu REZİL ediyorsunuz.Türk futbolu artık zevksiz bir hale geldi. Rakiplerimizin bizi kışkırtmaları,hakemlerin dengesiz kararları,GÖZLEMCİLERİN yanlış kararları bizi yıldırmaya yetmeyecek.SEZON SONU İPİ GÖĞÜSLEYEN TARAF BİZ OLACAĞIZ.BUNU HERKES GÖRECEK... BUNU HERKES BÖYLE BİLSİN...

Adsız dedi ki...

hadi işinizie bakın topu görseniz bomba sanarsınız birde konuşuyorsunuz ne kural biliyorsunuz nede oyunu bende futbolcuyum maçınızı izledim futbolun f sini bilmiyorsunuz iki koyun güdemezsiniz

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi