8 Nisan 2009

Adana: Karaisalı Spor Başkanı Günay YÜCE İstifa Etti

Adana 2. Amatör küme A Grubunda mücadele veren Karaisalıspor'da Başkan Günay Yüce sürpriz olmayan bir şekilde istifasını verdi. AK Partili Belediye Başkanı Hasan Hüseyin Kuşçu döneminde Karaisalıspor başkanlığı görevini yürüten ve Belediyede Hesap İşleri Müdürü olarak görev yapan Günay Yüce, Belediyeyi MHP'li Babacan Durak'ın kazanmasından sonra başkanlıktan ve yönetim kurulu üyeliğinden istifa ett. Yüce, Yönetim Kurulu karar defterine istifasını yazdıktan sonra karar defterine diğer yönetim kurulu da imza atarak istifayı onayladılar. Mevcut yönetim kurulunun en kısa zamanda Karaisalıspor'u kongreye götüreceği ifade edilirken, yeni yönetim kuruluna kimlerin geleceği ise Babacan Durak'ın işareti ile olacağı bildiriliyor. Haber: Karaisalı Haber

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi