20 Şubat 2009

Diyarbakır: Yıldızlar Futbol Turnuvası Devam Ediyor

Çeyrek Finalistler Bugün Belli Oldu İlköğretim okulları arasında oynanan yıldızlar futbol turnuvasında Osman Tokar, Onur Poyraz ve Rıdvan Kantacı’nın yönettiği gönün ikinci maçında Beyaz Tebeşir İlköğretim Okulu, Şehit Kazım Şahin İlköğretim okulunu 3-0 yendi. Rakibine karşı fizik ve kondisyon olarak üstün olana Beyaz Tebeşir İlköğretim okulu ilk yarıda bulduğu iki golle ilk yarıyı 2-0 üstün olarak kapattı. Müsabakanın ikinci yarısında da ataklar düzenleyen taraf Beyaz Tebeşir İlköğretim Okulu olurken ikinci yarıda da bulduğu golle farkı 3’e çıkardı ve müsabakadan 3-0 galip ayrılarak çeyrek finale kaldı. Şehit Kazım Şahin ise rakibine yenilerek turnuvaya veda etti. Günün bir diğer maçında ise Kayapınar İmkb Yibo, Ayşe Numan İlköğretim Okulu ile karşılaştı. Maçın orta hakemliğini Yakup Macar’ın yaptığı karşılaşma 1-1 sona erdi. Müsabakayı çok sayıda Kayapınar İmkb Yibo öğrencisi izlerken yaptıkları tezahüratlarla maç boyunca takımlarını desteklediler. Köy Takımları Dez Avantajlı Yıldızlar 3.Tur Maçları Devam Ediyor İlköğretim Okullar arası yıldızlar futbol turnuvası bu günün oynanan 3. tur müsabakalarıyla devam etti. Kazanan takımlar çeyrek finale kalırken kaybeden taraflar ise turnuvaya veda etti. Yıldızlar futbol turnuvasında günün ilk maçında Yaprakbaşı Köyü İlköğretim okulunu farklı yenen Tevfik Fikret İlköğretim Okulu çeyrek finalist olurken Yaprakbaşı Köyü İlköğretim Okulu turnuvaya veda etti. Müsabakaya gollerle başlayan Tevfik Fikret İlköğretim okulu ilk kez turnuvalara katılan rakibi Yaprakbaşı Köyü İlköğretim okulunu 8-0 gibi farklı bir skorla geçerek ismini çeyrek finale yazdı. Maçtan sonra konuşan Tevfik Fikret İlköğretim Okulu Müdürü Kamil İncekara, eğitimci olduklarını belirterek ilk amaçlarının çocukları centilmence mücadele etmesini sağladıklarını belirterek, kazandıkları içinde mutlu olduğunu belirtti. Yaprakbaşı İlköğretim Okulu beden eğitimi öğretmeni ve antrenörü Sedat Kuran ise takımının köy takımı olduğunu belirterek, bu gençler hayatlarında ilk kez sentetik çim sahaya çıkıyorlar, onların bu duyguyu yaşamaları bizim için yeterlidir. İmkansızlıklar içerisinde katıldık turnuvaya ama gene de çocuklarımıza bu duyguyu yaşattığımız için mutluyuz dedi. Sedat Kuran öğrencilerinin mutluluğunu ölümsüzleştirmek için maçtan sonra öğrencileriyle hatıra fotoğrafı çektirdi. Haber: Mehmet Kanevi

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi