2 Ocak 2009

Web: Bir Yılbaşı Macerası

Konumuz futbol ama, bu yıl yılbaşı programımı mutlaka anlatmalıyım....Affınıza sığınıyorum... benim bi emekli astsubay arkadaş var ısrar etti dedi birlikte geçirelim yılbaşını e olur dedik ne yapacaz hele bakalım dedi jandarma bölge komutanlığı yılbaşı balosu vermiş oraya gidelim dedi eh dedik.. akşam çoluk çocuk iki aile gittik.. içecez artık kapıdan girdik.. vıyyyy içerinin havası fazla temiz... anaaaaa sigara yasak vıyyyyy nassı yaaaaaaa komutan yasaklamış..kanun gereği.. sigarasız rakı muhabbeti mi olur neyse.. oturduk masaya çocuklar için ayrı bir yerde çocuk menüsü yapmışlar köfte ve patates.. bize de öncelikle ordöv müdür nedir ondan verdiler içinde.. paçanga böreği var.. ara sıcak oğlan köfte yemez mi.. biz paçangaları bitirdik oğlan geldi illa da paçanga böreği isterim.. yatıyor yerlere moralimiz bozuldu.. askeri çağırdım.. dedim bize paçanga böreği... YASAK KOMUTANIM dedi neee? yasak nassı yaaaa ulen çocuk yerlerde yatıyo napcez valla sayılı dedi yasak dedi yanımızda servis dolabı var üzerinde bir tabakta 2 tane paçanga gözüm orda asker gitti saldırdım paçangalara birini ağzına tıktım oğlanın.. daha ağzındakini bitirmeden asker yetişti yasak komutanım yaff kardeşim söle komutanına 2 paçanga böreğine 20 ytl veriyom yaaa dedim yasak komutanım.. tabağın bir tarafından ben tutmuşum birtarafından o çekiştiriyoruz birinin yarısı yenmiş zaten.. hayatta bunu vermem dedim.. al götür ötekini.. komutanıma sorayım dedi sormuş.. komutan izin vermiş yırttık rakıyı...doldurup getiriyorlar iki parmak rakı gerisi su dedim asker kardeş hele buna bi parmak daha rakı koy..vallah bişi anlamıyom.. yasak komutanım dedi. sayılı dedim o zaman üzerine su doldurmadan getir.. hah getirdin mi.. doldur şimdi bunun üzerine buzu buzlar sayılı komutanım dedi allah belanı versin.. dışarıda kar yağıyor bir avuç alsam gelsem mi acaba.. yemek bitti.. ardından meyve tatlılar.. yemekle birlikte bizim çatallarda gitmiş.. dedik tatlı geldi.. meyve geldi bize birer tane çatal asker abi.. yasak komutanım deyince koptum ben yaff nasıl olur yasak len çatal diyom çatal......... valla sayılı dedi.. e napcez çatal yok ulen kaşıkla mı yesek acaba meyveyi.. olmuyor... yan masadan çatal mı yürüttsek..kirlidir ama yıkarız.. yok herkes sımsıkı tutmuş çatalını millet işi biliiii bizim gibi acemi mi yol yok ama meyve yicez.. aha masada kürdan var onlarla yiyelim dedik.. ama gözümüz askerde.. ona da yasak mı acaba diye.. moralimiz bozuldu 11 de kalktık dedeman otele gittik.. son 1 saatte orada biraz eğlendik ama biz jandarma balosuna gidiyoruz diye takım elbise kravat gitmişiz.. dedeman da herkes freeeee bi biz kekler vardık kravatlı.. herkes yırtmış kendini.. yanımızdan geçen şöle bi bakıyodu bunlarda kim diye... işte böyleee....bir yılbaşı macerası

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi