29 Ocak 2009

Şanlıurfa: Başakspor Rekor Kırıyor!

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde, TFF Süper Amatör Lig'de mücadele eden Başakspor 'rekor' kırıyor. Maddi imkânsızlıklar içerisinde Süper Amatör Lig'de mücadele veren Başakspor, -1 puanı ile ligde kalmaya çalışıyor. Viranşehir'i temsil eden takımlardan Başakspor, geçtiğimiz sezon büyük bir başarı gösterip Süper Amatör Lig'e yükseldi. Zorlu bir ligde, başarılı ve bütçesi geniş takımlarla karşılaşan Başakspor sadece 1 puan toplayabildi. Oynadığı birçok maçta öne geçip son dakikalarda yediği gollerle maçı kaybeden takım, taraftarını üzdüğü gibi takım içinde de kopmalara sebep oldu. Maddi sıkıntılarla boğuşan Başakspor, yöneticilerin kendi ceplerinden harcadıkları parayla sezonun ortalarına kadar geldi. Fakat 2 hafta önce Karaköprü maçına maddi sıkıntılardan dolayı çıkamayan takım, 3-0 hükmen mağlup sayılarak, 582 TL para cezası ve 3 puan da düşme cezası aldı. Kendi grubunda -1 puana düşen Başakspor, Viranşehir'de bir rekora imza attı. Son maçlarda puan almaması durumunda eksiye düşme rekoru kıracak olan Başakspor, gruptan düşecek. Açıklamalarda bulunan Başakspor Kulüp Başkanı Nurettin Karakış, kendi gruplarında maddi yönden hiçbir sıkıntısı bulunmayan ve futbolcularına maaş bile veren takımlarla mücadele ettiklerini belirterek, ''Bu kadar güçlü takımların içinde elimizden geleni yaptık. Alınan sonuçlardan çok maddi sıkıntılar bizi zorladı. Eğer maddi yönden futbolcularıma destek olabilseydim ve bir kaç futbolcu transferi gerçekleştirseydim şimdi bu durumda olmazdık. Ben, aynı grupta maddi yönden hiçbir sıkıntısı olmayan ve futbolcularına maaş veren takımlara bakıyorum da o imkanlar bizde olsa buralarda olmazdık diyorum. Bu kadar imkanlara rağmen başarısız olan takımlar var, yazık. Ben futbolcularımı kutluyorum. Belki öne geçtiğimiz maçlarda skoru koruyup galip gelemedik ama gönüllü olarak takımda bulunanlar ellerinden geleni yaptılar" dedi. Başakspor'un son 2 maçta ne gibi sonuç alacağı ilçede merakla beklenirken, takım sporcuları ise, kendilerine destek eli uzatılmasını istedi.

3 Yorum:

Adsız dedi ki...

sayin s.urfali politikacilar diyorum sadece secim zamani gelince köy köy dolasirsiniz oy almak icin o dolasma esnasinda birde gencleri görseniz onlara spor yapilacak birtesis yaptirsaniz hic olmasa silahtan uzak kalirlar en bu yorumu almanyadan yapiyorum bozovaliyim bu sene yazin izindeydim baktim bozovaya bagli birkac köyden gectim hir birinde spor sahasi yok

memo63 dedi ki...

basak spora basarilar dilerim insallah daha iyi yerlere gelirsiniz sanliurfa sporumuzu süper ligte görmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

merhaba ben başakspor'un satılık olduğunu duydum ve eğer halen satılıksa ben ciddi alıcıyım.kulübün daha iyi yerlere gelmesi için elimden geleni yapacağıma inanıyorum.bana 542 218 29 97 bu numaradan ulaşabilirsiniz.
saygılar...

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi