6 Aralık 2008

Hakemler: Abdurrahman ARICI: "TFFHGD Genel Başkanlığına Adayım"

Arıcı:Ekibimle ve fikirlerimizle uyuşmayacak birisi çıkarılırsa, BEN ADAYIM Ak Parti Antalya Milletvekili ve Süper Lig Gözlemcisi. Dr. Abdurrahman Arıcı TFFHGD Genel Başkan Adayı olarak çıkacak kişi veya kişiler benim mücadelemi yürütemeyecek kişiler ise, benim ekibimle birlikte mücadele etmeyecek kişiler ise, işte o zaman ben potansiyel başkan adayıyım dedi. Abdurrahman ARICI Hakemin Sesi gazetesi yazarı Ercan DURNA' ya yaptığı açıklamalarda "Önce bakarım, genel başkan adayı olarak çıkacak kişi veya kişiler benim mücadelemi yürütemeyecek kişiler ise benim ekibimle birlikte mücadele etmeyecek kişiler ise işte o zaman ben potansiyel başkan adayıyım. Şunu net söylüyorum; benim ekibimle ve fikirlerimizle uyuşmayacak birisi çıkarılırsa ben karşısına çıkarım. Osman Avcı’da başkanlık mücadelesi verirken bizim ekip ile verdi. Osman Avcı çıkmasaydı ben gene çıkacaktım." dedi. Kaynak:Hakemin Sesi

0 Yorum:

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi