25 Aralık 2008

Bursa: Gemlikspor, Kötü Gidişi Transferle Çözmek İstiyor

Bursa Birinci Amatör Küme Süper Futbol Ligi'nde mücadele eden Gemlikspor, kötü gidişe dur demek için transfer harekâtını başlattı. Birinci yarısı sona eren ligde ilk dönemi 11 takımlı grupta 2 puanla sonuncu sırada tamamlayan Kırmızı - beyazlılar, önce teknik direktörlüğe ...Karacabeysporu'n eski teknik direktörü Hüsnü Topcu'yu getirirken, transferde de fırtına gibi esmeye başladı. Gemlikspor Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Koç, ikinci yarı öncesi Burgazspor' dan kaleci Mehmet Demir, yine aynı takımdan defans oyuncusu Kadir ve golcüsü Murat Mercan'ı, Karacabey'den orta saha oyuncusu Hakan Soyunyılmaz ve sağ bek Serkan Sert'i, Gürsu'dan yine orta sahaya Murat Tali, Zaferspor'dan yine orta saha mevkiine Hasan Efe, Yıldırım Belediye'den Özgür Kalem, İnögöl Kurtuluş'tan defansa Mehmet Özel ve Oyak Renault'tan forvete Emre Çayıriçi ile anlaşma sağladıklarını söyledi. Kulübün daha üç ay öncesine kadar kapanma aşamasında olduğunu vurgulayan Başkan Orhan Koç, genç oyuncularla birlikte sezona giren Haydar Yiğit yönetimindeki Gemlikspor'un ilk yarıda her şeye rağmen, tüm olumsuz şartlar eşliğinde onuruyla mücadele ortaya koyduğunu belirterek, ikinci yarıda yeni oyuncuların katılımıyla Gemliksporu yeniden iddialı duruma getireceklerini kaydetti. Genç ve tecrübeli oyuncuların yeni transferlerle bir an içinde uyum sağlayacağına inandığını sözlerine ekleyen Koç, "bu sezonu küme düşerek boşa harcamak istemiyoruz. Yönetim olarak elimizden geleni yapıyoruz. Gemlikspor'a halkın da desteğini bekliyoruz. Gerekirse yeni transferlerde yapabiliriz." dedi. Yeni teknik direktör Hüsnü Topçu'da yeni transferlerle küme düşme korkusunu aşıp, yeniden iddialı bir duruma gelebileceklerini kaydederek, iddialı bir takım oluşturduklarını söyledi. (CİHAN)

2 Yorum:

Adsız dedi ki...

sayın amatör futbol kulübü ve profesyonlel futbol kulübü başkanlarım ellerinizden öperim benim bir kardeşim var 10 yıldır amatör olarak kalecilik meslegini yapıyor 84 dogumlu askerlik yaptı boyu 1.90 malum bazı futbol kulüplerinde parasal sıkıntılar var trasfer parası almadan amatör yada profesyonel futbol takımıyla sadece aylıga imza atar bu kötü kaleci oldugu anlamına gelmesin ama malesef iyi kaleci ve futbolcu olmak bazen işe yaramıyor bu benim şahsi fikrim bir allahın kuluda koskoca türkiyede gel olum sana sahip çıkalım elinden tutalım demedi ben buna çok üzülüyorum yerini bulamayan gariban kalecilerden bu futbolcu seçmelerinin ben dümen oldugunu anladım bazı futbol takımının seçmelerinde hocalar takıma kendi elemanlarını alıyorlar ve bu tür seçmelerde kalp kırmadan kalecilerden futbolculardan tel adres alıyorlar iyilikle kaleciyi futbolcuyu sepetliyorlar bize gariban kalecilerin ve gariban futbolcuların her zaman yanında olan bir kulup başkanı bu kaleciye sahip çıkmalı taktiri ilahi sizlerin ben ahmet kalecinin abisiyim 05467881434

Adsız dedi ki...

slm ben gemlikten aydın 178 boyundayım yıllarca amatör liğlerde top koşturdum teknik kapastesi iyi olan disiplinli vede çevikliğe önem veririm futbol fizik kondüsyon haricinde birazda zekayla oynandığı için ben kendimi alex e benzetiyorum bedava oynarım zamanında beşiktaşın alt yapısında da top koşturdum benim yaşım 30 sigara içki kullanmam ilginenen spor adamlarına saygıyla duyurulur gsm:544 245 01 87

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi