6 Aralık 2008

Adıyaman: Gölbaşı Spor 9 – 1 Gerger Gap Spor

Gölbaşıspor-Gergerspor karşılaşması bugün saat 13:00’da Gölbaşı Şehir stadında oynandı. Gölbaşı Belediyespor- Gerger Gapspor maçını Gölbaşı Kaymakam’ı Bünyamin YILDIZ, Gerger Kaymakam’ı Şenol KOCA, Gölbaşı Belediye Başkanı Yusuf Özdemir, Gerger Belediye Başkanı Arif KARATEKİN, Gerger Esnaf ve Sanatkarlar Odası başkanı Muzaffer Metin, Gölbaşı Esnaf Odası Başkanı Mustafa Girişit ve az sayıda taraftar izledi. Gölbaşı Belediyespor maçın daha 5.dakikasında ilk golünü kaydetti. 10. dakikaya girildiğinde 2.gol, 20.dakikada 3.gol, 25.dakika 4.gol, 30.dakikada 5.gol ve 40.dakikada 6.gol Gölbaşıspor tarafından kaydedildi. Gergerspor takımı ilk yarıda atak da bulundularsa da gol kaydedemediler. Maçın 2.yarısında Gölbaşıspor daha maçın 49. dakikasında 7.golü buldu. Maçta 60.dakikada durumu 8-0 yaptı. 80.dakikada ise kontrataktan atılan golle 9-0 öne geçen Gölbaşıspor, maçta 87.dakikada Gerger Gapsporun ani atağı sonucu 1 golatmayaı başardı. Maç sonucu GÖLBAŞI BELEDİYESPOR 9-1 GERGER GAPSPOR olarak kaydedildi. Maç bitiminde Gölbaşı Beledispor takımı, Gerger Gap sporlu oyuncularını Salmanogulları Dinlenme tesislerinde yemeğe davet etti.

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

sayın amatör futbol kulübü ve profesyonlel futbol kulübü başkanlarım ellerinizden öperim benim bir kardeşim var 10 yıldır amatör olarak kalecilik meslegini yapıyor 84 dogumlu askerlik yaptı boyu 1.90 malum bazı futbol kulüplerinde parasal sıkıntılar var trasfer parası almadan amatör yada profesyonel futbol takımıyla sadece aylıga imza atar bu kötü kaleci oldugu anlamına gelmesin ama malesef iyi kaleci ve futbolcu olmak bazen işe yaramıyor bu benim şahsi fikrim bir allahın kuluda koskoca türkiyede gel olum sana sahip çıkalım elinden tutalım demedi ben buna çok üzülüyorum yerini bulamayan gariban kalecilerden bu futbolcu seçmelerinin ben dümen oldugunu anladım bazı futbol takımının seçmelerinde hocalar takıma kendi elemanlarını alıyorlar ve bu tür seçmelerde kalp kırmadan kalecilerden futbolculardan tel adres alıyorlar iyilikle kaleciyi futbolcuyu sepetliyorlar bize gariban kalecilerin ve gariban futbolcuların her zaman yanında olan bir kulup başkanı bu kaleciye sahip çıkmalı taktiri ilahi sizlerin ben ahmet kalecinin abisiyim 05467881434

Kural18.net Hakem Alışveriş Sitesi